Članak

ANALIZA

Koristi li Benjamina Karić TVSA za ličnu promociju i političku propagandu: Preuranjena kampanja na račun građana!

Piše: Rasim Belko @rasimbelko


Svjesna da je četiri godine mandata protraćila hodajući svijetom i nudeći osmijeh kao pokriće za nerad, gradonačelnica Sarajeva Benjamina Karić odlučila se vratiti oprobanoj metodici projekta Trojka i kroz medijski pritisak nametnuti se građanima kao rješenje.

Jer, Karić nikada nije trebala biti gradonačelnica, ali ju je to “snašlo”, pa se morala nositi s različitim izazovima kojima nije dorasla. Osim izostanka kompetentnosti, zbog čega se grad nije pomaknuo s pozicije na kojoj ga je zatekla, gradonačelnica Karić voljela je trošiti novac građana Sarajeva za putešestvije i događaje niskog intenziteta.

Posljednjih dana pokušala nas je fascinirati jedinim projektom koji je u četiri godine mandata pokrenula i dovela do kraja. Zaštita sarajevskog ćevapa, koju je pomagao USAID, postala je priča broj jedan gradonačelnice Karić. I da ne bude zabune, sarajevski ćevap je sada zaštićen da ne bi, ne daj Bože, nekome u Travniku ili u Banja Luci palo na pamet da sprema sarajevske ćevape. A i što će im to kad imaju travničke, odnosno banjalučke ćevape? S druge strane, u Zagrebu, Beogradu ili Minhenu svaki iole sposoban mesar može praviti sarajevski ćevap, jer proteći će mnogo vode dok neko ne brendira sarajevski ćevap u EU.

Ali, gradonačelnica Karić iskoristila je ćevape da se pojavi pred građanima i podijeli nekih 300 porcija ovog jela gladnim građanima. I sve to nije toliko sporno.

Sporno je da je javni servis Kantona Sarajevo - TVSA kroz priču o ćevapima postao medijski servis Benjamine Karić. Je li to preuranjena kampanja, neka govore i ocjenjuju oni koji se time bave, ali zanimljivo je da su nekada prije cijele svite fantomskih udruženja i stručnjaka za demokratiju pratili svako pojavljivanje vlasti na javnim servisima u vrijeme oko kampanje i tražili da se to koriguje. Udruga nema, ali je gradonačelnica Karić popunila program TVSA.

Tako je 14. augusta (srijeda) u informativnim emisijama Vijesti TVSA od 7 do 10 sati ujutro objavljivana informacija o brendiranju ćevapa i gradonačelnici Karić. Potom je to ponovljeno u Vijestima u 15 sati, a zaključeno u istoj informativnoj emisiji negdje oko 22 sata.

Sve to je bilo malo, pa je u Dnevniku TVSA u 18:30 sati išao prilog iz Vijećnice, a potom i video link sa Baščaršije. Naravno, o ćevapima i gradonačelnici Karić.

Otprilike 24 sata kasnije išao je ponovo prilog sa Baščaršije o ćevapima i Karić.

Iz iskustva i nekih reakcija znam da je rukovodstvo TVSA osjetljivo na kritike, jer smatraju da su toliko profesionalni da ih se ne bi smjelo kritikovati, ali ih ipak moram pitati ko je ovdje koga i što promovisao. Odgovor znamo: ćevapi su bili motiv, a fokus promocije gradonačelnica Sarajeva Benjamina Karić.

Eh, tu bi rukovodstvo TVSA, cjelokupno, moralo odgovoriti je li propagandno-reklamni plan platila gradonačelnica Karić iz gradskog budžeta ili je to odluka uprave TVSA. Čisto da znamo tko snosi troškove.

A ne pitamo to zalud. Jer, 16. avgusta bješe petak i oni koji su upalili TVSA mogli su vidjeti emisiju Špica. A u Špici niko drugi do gradonačelnica Benjamina Karić.

Na početku te Špice voditelj veli da je emisija prilika da “porazgovaraju o raznim projektima: fasade, ćevapi, ćevapi, fasade i eto, o SFF-u”. Ako znamo da SFF nije gradonačelnicim projekt, jasno je da je i Špica bila posvećena ćevapima. Istina, s nekoliko rečenica o fasadama, ali su ćevapi toliko postali zarazni da je Karić pozvala ekipu emisije da čim završe idu na ćevape.

Ne znam je li ekipu Špice odvela gdje je obećala, ali zasigurno znamo i to je bez posebne analize vidljivo da je građane Sarajeva poslala po ćevape, ali onako žargonski. Jer, došla je neočekivano i tiho, u sjeni izdaje Bogića Bogićevića u režiji njenih stranačkih i koalicionih kolega.

A odlazi s 10 u pola i mjestimično fasadiranim zgradama, naravno na selektivno odabranim zgradama. To je jedino što iza sebe ostavlja gradonačelnica Karić, skrivajući iza osmijeha mnogo nerada i nekompetentnosti!

#Baščaršija #BenjaminaKarić #Brendiranje #Ćevapi #RasimBelko #RasimBELKO #Sarajevo #TrojkaProjekt #TVSA #USAID #VijestiTVSA #bih #izdvojeno