Članak

INVESTICIJA

'Netflix House' otvara prvi tematski park na 10.000 kvadratnih metara

(Patria) - Nakon godina privremenih pop-up događaja, streaming gigant Netflix ove sedmice prvi put ulazi u prostor tematskog parka, konkurišući zabavnim gigantima Disney i Universal Studios. Tematski park „Netflix House“ ove kompanije otvorit će svoja vrata u srijedu u trgovačkom centru King of Prussia - jednom od najvećih trgovačkih centara u Sjedinjenim Američkim Državama, u predgrađu Philadelphije, Pennsylvania - na prostoru od preko 10.000 kvadratnih metara.

Tematski park, koji će nuditi besplatan ulaz, planira imati širok spektar restorana i aktivnosti, a sve će biti uređeno tako da podsjeća na neke od najpopularnijih serija i filmova platforme, uključujući „Bridgerton“, „Stranger Things“, „Squid Game“ i „KPop Demon Hunters“.

Marian Lee, glavna direktorica marketinga Netflixa, rekla je da se kompanija odlučila protiv naplaćivanja ulaznica jer „smo željeli tu pristupačnost. Želimo biti svakodnevna destinacija“.

„Dok smo pokretali ova pop-up iskustva, postalo je jasno da bismo zapravo imali veću
fleksibilnost kada bismo imali stalnu lokaciju“, rekla je u intervjuu za AFP.

Dodatne lokacije „Netflix House“ bit će otvorene u narednom periodu. Jedna od njh, u Dallasu, Texas, trebala biti otvorena 11. decembra, a treća na Las Vegas Stripu u Nevadi do 2027. godine.

„Las Vegas je vrlo drugačiji prostor. Nije unutar trgovačkog centra, ali je na Stripu... i zato ćemo ga tamo programirati malo drugačije“, rekla je Lee.

Iako Lee nije govorila o troškovima izgradnje ovih tematskih parkova, rekla je „vidjećete da je to ogromna kapitalna investicija za kompaniju da investira i u prostor i u sve završne radove i izradu svega.“

Za sada, Lee je rekla da nema planova za izgradnju „Netflix House“ na međunarodnom nivou.

„Morali bismo o tome razmišljati na drugačiji način“, rekla je.

#Lifemagazin #park #Netflixhouse #popup