(Patria) - Korisnike centralnog grijanja u Vogošći jučer je duboko uznemirila konferencija za novinare ministra
komunalne privrede, infrastrukture, prostornog uređenja, građenja i zaštite okoliša Kantona Sarajevo Mladena Pandurevića. Kako su jučer iznesene informacije bile u potpunoj suprotnosti sa ranijim izjavama ministra Pandurevića, premijera Vlade KS Nihada Uka i direktora BAGS-a Enisa Džihanića, jutros su Vogošćani odgovore na iznesene konstatacije potražili u BAGS Energotehnici.
Evo šta su utvrdili:
1. Direktor Džihanić nam je rekao da je od Kantona prošle sedmice na račun BAGS-a uplaćeno 300.000 KM, koje je BAGS zajedno sa dodatnih 150.000 KM uplatio u petak dobavljaču kako bi izmirio polovinu ranijeg duga. Prethodno je na ime istog duga BAGS dobavljaču uplatio još 150.000 KM. Ministarstvo je usmeno obećalo do kraja godine, sukcesivno uplatiti još jedan milion, ali sporazum o tome nikada nije sačinjen, niti potpisan.
2. Gorionik i kotao su potpuno ispravni. Zakon predviđa da nakon remonta kotla, gorionik u pogon pušta ovlašteni serviser i to čini na toploj probi. Ovlašteni serviser iz Slavonskog Broda u zadnji čas je odbio doći, iako pušta u pogon gorionik posljednjih 15 godina. Ministar ga je i sam nazvao, prema riječima Džihanića, te je potvrdio ovu informaciju. Ekipe Sarajevogasa i Toplana Sarajevo nismo danas zatekli u BAGS-u. Preko Poslovnog udruženja Toplana Srbije, u toku su pregovori sa dvojicom servisera.
3. Ministar je rekao da su rezervoari goriva u BAGS-u puni, danas smo ustvrdili da nisu. Za razliku od prethodne dvije tačke, ovu smo provjerili vlastitim očima. Uvidom u ukupno tri tanka potvrdili smo količinu od 25 tona mazuta koji su dovoljni samo za inicijalno pokretanje kotla i toplu probu. Situacija sa vogošćanskim grijanjem je dovoljno loša i ne treba niko da dolijeva ulje na vatru. Smatramo da se jučerašnjim tvrdnjama unosi nemir među korisnike, diže panika i pokušava manipulirati sa korisnicima kako bi svoje djelovanje skrenuli u pogrešnom smjeru. Ministar je doslovno rekao da će traženje rješenja trajati 2 mjeseca, a u digitalnom dobu ne morate Filipida poslati po servisera u Srbiju, dovoljan je telefonski poziv.
Ovu priliku koristimo da iznesemo našu bojazan, prisutnu od prošle godine: Pokušava li „neko“ sabotirati
kotao?", pitaju se stanovnici Vogošće.