Objavljeno u kategoriji Biznis na 11.11.2019 08:56:00

ZIM sa učenicima osnovnih škola u Zenici pokrenuo projekat redizajna ambalaže i loga

Foto: AS Holding

ZENICA, (Patria) - Zenička industrija mijeka - ZIM krenula je u redizajn ambalaže za mlijeko i promjenu loga kompanije. Tim povodom odlučila se za nesvakidašnji potez. Pozvala je učenike šest osnovnih škola sa područja Zenice da učestvuju u ovom projektu tako što će na kreativan način dati vlastiti doprinos novoj ambalaži njihovog omiljenog mlijeka.

Radi se o djeci iz 3. i 4. razreda koja će crtati na temu: “Sa Vlašića i planinskih pašnjaka”. Kombinacijom dostavljenih radova u ZIM-u će kreirati novi izgled pakovanja za domaće mlijeko sa produženim rokom trajanja od 8 dana u elopaku.

“Imamo apsolutno povjerenje u našu djecu. Ko bi ako ne oni dali najbolje idejno rješenje za mlijeko koje svaki dan piju. Ljepota Vlašića i naših bosanskih planina, sigurni smo, sjajna su inspiracija za naše učenike. Vjerujemo da ćemo puno toga naučiti u ovom projektu. Uzbuđeni smo i radujemo se ovom novom iskustvu”, kazali su u kompaniji ZIM.

Svu djecu očekuju pokloni zdravih ZIM-ovih mliječnih proizvoda, a učenici i razredi sa najboljim radovima bit će posebno nagrađeni.


Tagovi

AS Holding Zenička industrija mlijeka Vlašić djeca

Web stranicu novinske agencije Patria možete pratiti i putem aplikacije za Android