Članak

PANEL I NA ZEPSU

Ministarstvo privrede ZDK i Privredna komora ZDK zajedno u kampanji 'Kupujmo domaće - jačajmo BiH'

(Patria) - Ministarstvo privrede Zeničko-dobojskog kantona i Privredna komora ZDK-a potpisali su danas ugovor o realizaciji desetomjesečne kampanje „Kupujmo domaće – jačajmo Bosnu i Hercegovinu“, u sklopu koje će se promovirati proizvodnja i proizvodi kompanija iz tog kantona.

Prema riječima kantonalnog ministra privrede Samira Šibonjića, na ovu su ideju došli u razgovorima s privrednicima te nakon analize kupovine proizvoda na tržištu tog kantona i BiH.

"Vidjeli smo da je, zaista, potrebno da se institucionalno uključi. Ovo je prvi put da se neko institucionalno uključi u ovu kampanju, a do sada su kampanje ovog tipa vođene od strane udruženja građana. Znamo da je
ovo jako kompleksno, teško i da samo firme, bez podrške države i vlasti, ne mogu voditi kampanje ovog tipa", kazao je ministar Šibonjić.

Naveo je da bi sveobuhvatna kampanja trebala doprinijeti povećanju konkurentnosti privrede ovog kantona, kako u BiH tako i u inostranstvu, ali i povećanju broja zaposlenih.

"Naše se firme susreću s raznim izazovima. Posebno, na početku godine, imali smo niz odluka koje su zasigurno negativno utjecale na poslovanje malih - najmanjih preduzeća, a mi posebnu empatiju gradimo prema njima. Ovdje je jasan cilj da što veći broj građana dobije našu poruku. Da, kada kupujemo proizvode, da se odlučujemo za proizvode koji su proizvedeni u našoj domovini BiH. Na taj način zasigurno jačamo našu domovinu BiH. Naš se patriotizam ogleda u našim frižiderima", poručio je Šibonjić.

Predsjednica Privredne komore ZDK-a Diana Babić rekla je da kampanja neće biti samo usmjerena na promociju prehrambenih proizvoda.

"Želja nam je promovirati sve domaće proizvođače, najprije sa područja ZDK-a, njihove proizvode i potencijale. Upravo smo zbog toga planirali i izradu videa, panel diskusije i na sajmu ZEPS pod nazivom „Kupujmo
domaće – gradimo BiH“, gdje ćemo, sigurna sam, okupiti paneliste koji su dovoljno referentni da govore o toj temi. Nastojat ćemo promovirati što više proizvoda i kompanija", naglasila je Babić.

Ministar Samir Šibonjić je istakao da će posebna ciljna grupa kampanje biti djeca predškolske i školske dobi, koja će, u budućnosti, utjecati na promjenu odnosa prema kupovini domaćih proizvoda te učiniti našu domovinu boljim mjestom za život. Podršku u dijelu kampanje prema školarcima pružat će i kantonalno Ministarstvo obrazovanja, nauke, kulture i sporta.

#BiH #VladaZDK #kampanja #ZEPS #SamirŠibonjić #DianaBabić #domaće