

(Patria) - U srcu italijanske regije Emilia-Romagna, u bivšoj tvornici medicinske opreme u mjestu Cavezzo, nedaleko od Modene, užurbano se privode kraju pripreme za proizvodnju Giamaro Katle.
Radi se o potpuno novom hiperautomobilu koji najavljuje dolazak ozbiljnog izazivača u elitni svijet italijanske automobilske industrije, prenosi Autoklub.
Iako je kompanija Giamaro Automobili potpuno novi igrač, ono što su stvorili je sve samo ne običan auto.
Katla koristi 7,0-litreni V12 motor s četiri turbopunjača, koji razvija nevjerovatnih 2.157 KS i 2.010 Nm okretnog momenta.
Snaga se prenosi na zadnje točkove putem ručnog 7-stepenog mjenjača, što je pravi raritet u današnjoj eri automatike.
Giamaro je smješten u slavnu italijansku automobilsku regiju, dom Ferrarija, Lamborghinija, Maseratija, Paganija i Ducatija. Upravo odatle dolazi i ključni čovjek projekta.
Loris Bicocchi je legendarni inženjer koji je radio na modelima poput Countacha, Diabla, Bugattija EB110 i Veyrona, Zonde, Koenigsegg CCX-a i Chirona.
Pod njegovim nadzorom razvijen je i prototip s opcijskim automatskim mjenjačem sa dvije spojke, koji se upravo testira u razvojnim halama Giamara.
Katla je izgrađena na karbonskoj monokok šasiji, bez klasičnog zadnjeg pomoćnog okvira.
Dugačak (479 centimetara), nizak i širok auto teži samo 1.450 kilograma. Ovjes je izrađen od CNC obrađenog aluminija, s dvostrukim ramenima i unutrašnjim oprugama.
Posebnost je elektronički podesiva "heave" opruga, prvi put viđena na cestovnom automobilu. Ključan partner je Bridgestone, koji je razvio posebne Potenza Sport gume (265/35ZR20 sprijeda, 345/30ZR21 straga).
Motor je razvijen u saradnji s kompanijom Italtecnica iz Torina, poznatoj po radu na restomod projektima kao što su Kimera EVO37 i reinterpretacija Porschea 928.
Raspored s četiri turbopunjača unutar konfiguracije od 120 stepeni omogućava vrhunsku reakciju na gas, a svaki turbo napaja tri cilindra.
Snaga je jednostavno nevjerovatana. Katla, ovisno o postavkama isporučuje 1.670 KS i 1.556 Nm ili brutalnih 2.157 KS i 2008 Nm. To su zaista impresivne brojke jer snažnija varijanta ima više "konja" i od Chirona i od Nevere.
Iz kompanije naglašavaju da kupci ne biraju samo boju i opremu, već karakter automobila. S Bicocchijem će moći prilagoditi svaku komponentu: ovjes, balans, upravljanje, amortizere, pa čak i osjećaj vožnje.
Tvrde da mogu podesiti auto da se ponaša kao Ferrari, Porsche ili kao Bugatti.
Cijena nije objavljena, ali Giamaro već ima ugovorene narudžbe za prvu godinu proizvodnje.
Planira proizvodnju od 30 automobila godišnje, a već su u pripremi Katla Roadster (otvorena verzija) i Albor povišeni crossover coupe s pogonom na zadnje točkove.
Kompanija već ima detaljne planove do 2030. godine, a Katla je tek početak.