(Patria) - Nakon što je postignut dogovor, očekuje se povlačenje svih vozila koja su učestvovala u protestima i normalizacija saobraćaja, saopštio je BIHAMK.
Iz BIHAMK-a mole sve učesnike u saobraćaju da poštuju upute nadležnih lica sa terena.
- Poštovani prijatelji, sa zadovoljstvom i ponosom, zahvalnošću prema svakom partneru, pokazali smo jedinstvo, snagu, odlučnost. Naši svi zahtjevi su ispunjeni.
Jedinstvena Odluka Predsjedništva Plenuma je da se uspostavljaju lanci snabdijevanja. Uspjeli smo. Krvotok bosanskohercegovačke privrede je u punom kapacitetu.
Konzorcijum logistika Bosne i Hercegovine zahvaljuje se na podršci Udruženju drumskih prijevoznika Rs, Udruženju prijevoznika FBiH, UO prijevoznika STK BiH.
Zahvaljujemo se svim građanima na strpljenju i podršci. Naša snaga su svaki pojedinac. Nastavljamo sa lancima snabdijevanja na dobrobit svih građana BiH - poručio je nakon odluke o prekidu blokada glavni koordinator Konzorcija logistika BiH Velibor Peulić.
Blokade saobraćajnica su počele jučer ujutru, a autoprijevoznici su tražili smanjenje akciza na gorivo i cestarina za kamione za 50 posto, naglašavajući da je takva praksa prisutna u Crnoj Gori i Sloveniji, čije brojne kompanije voze robu za BiH.
Između ostalog, zahtijevali su i izmjene državnog pravilnika koji donosi Ministarstvo prometa i komunikacija BiH, prema kojem se obuka vozača trenutno vrši u centrima izvrsnosti i košta 1.400 KM po vozaču.
Autoprijevoznici su također tražili da se obuka obavlja u transportnim kompanijama, što je praksa u Sloveniji i drugim državama Evropske unije.
Problem predstavlja i činjenica da BiH ne priznaje dokumente koji potvrđuju da je vozač iz naše zemlje prošao takvu obuku u inostranstvu.
Dodatno, u BiH mladi vozač koji sa 18 godina položi vozačku dozvolu za kamion mora čekati tri godine da bi počeo raditi, dok u Njemačkoj odmah može voziti pod nadzorom.