(Patria) - Vijeće ministara BiH preslika je stanja koje trenutno vlada u državi. Nefunkcionalno, ovisno o politikama koje BiH vode u destrukciju i posljedice koje se više neće moći popraviti.
Posljednju sjednicu Vijeće ministara BiH je održalo 28. jula u telefonskom formatu.
Naredna je zakazana za srijedu 27. avgusta, ali još uvijek nije objavljen dnevni red. Istekli su nam dodatni rokovi za usvajanje konačnog Plana reformi za Plan rast, a prijeti nam novo smanjenje tranše nakon umanjenja za 108,5 miliona eura. Konačni rok za dostavljanje Reformske agende je kraj septembra. No, nakon dešavanja u Rs i oduzimanja mandata Miloradu Dodiku iz tog entiteta poručuju da EU više nije cilj. Dva ministra koja dolaze iz Rs Staša Košarac i Srđan Amidžić mogu blokirati sve tačke dnevnog reda, odnosno mogu ih oboriti na samom glasanju pa je Vijeće ministara BiH već u svojevsrnoj blokadi, a brojni procesi su na čekanju.
U isto vrijeme iz Konzorcija Logistika BiH za početka septembra najavljuje proteste i blokadu drumskog saobraćaja.
Od državnog ministra prometa i komunikacija Edina Forte traže da izmijeni i dopuni Pravilnik o licencama.
"Za izmjene Pravilnika vam nije potreban nikakav odbor – ovo je vaš Pravilnik. Da ste pitali prevoznike prije njegove objave, ne bismo danas bili u ovoj situaciji. Konsultacije ste obavili isključivo sa interesnom grupom, a ne sa realnim sektorom. Molimo Vas da javno navedete ime jednog prevoznika sa kojim ste razgovarali o ovoj tematici.
Iza našeg prijedloga stoji armija od 47.000 porodica koje žive od transporta, dok vi branite grupu od četiri čovjeka. Na našoj strani je interes Bosne i Hercegovine, a na suprotnoj – vi znate dobro ko.
Pozivamo Vas da konačno odradite svoj dio posla u skladu sa Zakonom. Dobro znate da elementi sadašnjeg Pravilnika nisu čak ni u skladu sa Ustavom Bosne i Hercegovine. Pozivamo vas da prestanete predlagati nerazumne i nerealne odredbe – jer ovo što tražimo nije maksimalistički zahtjev, nego realan i izvodljiv minimum. To je minimum oko koga ste pred prevoznicima obećali", navodi se u saopćenju Konzorcija Logistika BiH.

Iz Konzorcija su tražili da država jedinstveno nastupi pred institucije Evropske unije i traži bolji tretman bh. vozača koje često hapse jer su prekoračili broj dana provedenih u EU u toku 180 dana. S obzirom da vozači često samo prolaze kroz države EU do konačnog odredišta zatraženo je da se vozači više ne hapse i pronađe neka olakšica.