(Patria) - Jedna velika njemačka pivara jučer je izvijestila o razočaravajućim brojkama za industriju piva u junu tokom UEFA Evropskog prvenstva, s očekivanim porastom potrošnje koji se nije ostvario.
Predstavnik Veltinsa Michael Huber rekao je da je "učinak Evropskog prvenstva za pivare propao", jer su kišno vrijeme i promjena u navikama pijenja umanjili prodaju, uprkos tome što je Njemačka bila domaćin turnira.
Pivara je saopštila da su njemački konzumenti konzumirali procijenjenih osam miliona hektolitara piva u junu, što je manje nego u istom mjesecu 2023. Jedan hektolitar je 100 litara.
Njemačke pivare prodaju oko jedne šestine svog piva ugostiteljskom sektoru, a lavovski udio u poslovanju dolazi iz maloprodaje.
Međutim, prema Veltinsu, potrošači u supermarketima i prodavnicama pića bili su suzdržani ove godine.
Otrežnjujuća je usporedba s "ljetnom bajkom" 2006. godine, kada je Njemačka bila domaćin Svjetskog fudbalskog prvenstva - prodaja piva u junu te godine navodno je bila oko 11 miliona hektolitara.
Tokom ovogodišnjeg turnira navijači su više utakmica gledali sami kod kuće, umjesto da se okupljaju u velikom broju i piju više.
- To je drugačije od pozivanja susjeda na roštilj i ispijanje piva - rekao je Huber.
Za izračun brojki Veltins je koristio podatke logističke kompanije u čijem je djelomičnom vlasništvu kao i druge tržišne procjene.
Pivara, sa sjedištem u zapadnoj njemačkoj saveznoj državi Saarland, jučer je predstavila brojke koje pokazuju da je prodala 4% više piva u prvoj polovini 2024. nego u istom periodu prošle godine, s ukupnom proizvodnjom od oko 1,7 miliona hektolitara.
Ipak, poslovanje - sa 721 zaposlenim - u junu je zabilježilo gubitak. Njegovi glavni njemački konkurenti uključuju Oetkerovu podružnicu Radeberger, kao i Oettinger, Bitburger i Warsteiner.