Članak

Zmajevi u akciji "Gdje drugi vide slabost, mi vidimo hrabrost"

Institut za zdravlje i sigurnost hrane, u saradnji sa Nogometnim savezom BiH, ministarstvima zdravstva i obrazovanja, nauke, kulture i sporta ZDK, te Zavodom zdravstvenog osiguranja ZDK, uz pomoć Dobr

Institut za zdravlje i sigurnost hrane, u saradnji sa Nogometnim savezom BiH, ministarstvima zdravstva i obrazovanja, nauke, kulture i sporta ZDK, te Zavodom zdravstvenog osiguranja ZDK, uz pomoć Dobrotvorne organizacije Crkve Isusa Krista svetaca posljednjih dana (LDS) iz SAD-a provodi akciju “Skrining vida – značaj nošenja naočala kod djece”.

Slogan akcije je "GDJE DRUGI VIDE SLABOST, MI VIDIMO HRABROST", a akciju su podržali nogometni reprezentativci Bosne i Hercegovine, Edin Džeko, Asmir Begović i Miralem Pjanić, koji su u produkciji federalne novinske agencije FENA snimili televizijski spot za Službu za školsku higijenu Instituta za zdravlje i sigurnost hrane Zenica. 

-Služba za školsku higijenu Instituta za zdravlje i sigurnost hrane Zenica provodi skrining za rano otkrivanje poremećaja vida kod školske djece. Ustanovili smo da svako 15. dijete ima određene probleme s vidom pa neki od njih trebaju nositi i naočale. Nošenje naočala u ranoj dobi može predstavljati problem i stigmu i mi smo zbog toga pokrenuli ovu aktivnost kako bismo olakšali situaciju djeci koja ne vide dobro i kojima treba pomoć naočala – kazao je prim. dr. Senad Huseinagić, direktor Instituta.

#BiH