Vlada FBiH prihvatila je nformaciju Federalnog ministarstva obrazovanja i nauke o realizaciji zaključka koji se odnose na uspostavljanje Call centra za pružanje svih informacija građanima i pravnima osobama u vezi pomoći za nastradale u Federaciji BiH, prenosi novinska agencija Patria.
Otvorene su tri telefonske linije: 033 276 383 u Sarajevu i 036 355 726 u Mostaru (od 7:00 do 21:00 sat ), te 062 575 656 dežurni (od 21:00 do 07:00 sati). Za pružanje informacija po upućenim pozivima građana i pravnih lica, zaposlenici su bili raspoređeni u smjene u toku 24 sata.
- Na dežurne telefone Federalnog ministarstva obrazovanja i nauke je od 18. maja do 1. juna primljeno ukupno 268 poziva. Najveći broj poziva se odnosio na informiranje o adresama i kontaktima punktova (primarno civilne zaštite i Crvenog križa) na koje je moguće donirati prioritetne artikle za nastradale u poplavama. Riječ je o pozivima javnih ustanova (škola), pravnih i fizičkih osoba za donaciju hrane, odjeće, obuće, lijekova, deka i madraca, higijenskih potrepština i namještaja, saopćeno je iz Vlade FBiH.
Sva pitanja su uspješno rješavana tj. pronađeni su punktovi na koje se donacije trebaju odnijeti, a sve je rađeno u saradnji sa Crvenim križom i Federalnom upravom civilne zaštite i kantonalnim štabovima civilne zaštite.
- Evidentiran je i veliki broj poziva kojima su tražene informacije o kontakt brojevima nadležnih službi u kantonima i općinam, civilne zaštite i crvenog križa. Veliki broj poziva se odnosio na prijave za pomoć u volontiranju, te na pronalaženje najboljeg načina za prijevoz i lagerovanje humanitarne pomoći iz inostranstva, te proces njenog carinjenja. Evidentirani su i pozivi građana koji su tražili brojeve telefona mobilnih operatera otvorenih u svrhu prikupljanja humanitarne pomoći, navode iz Vlade FBiH