Zapažanja koja građani Bosne i Hercegovine ostavljaju u knjigama žalbi u javnim objektima često znaju biti komična i nevezana za objekat na koji se knjiga žalbi odnosi, piše bh. novinska agencija Patria (NAP).
Tako su i u knjigama žalbi, a koje su novinari Patrie prelistali u nekoliko javnih objekata u Kantonu Sarajevo, građani često ostavljali poruke neprimjerenog i šaljivog sadržaja.
Jedan od građana Općine Vogošća požalio se u knjizi žalbi Elektrodistribucije BiH kako je osoblje u u apoteci vrlo nekorektno prema njemu, jer mu nisu dali lijekove iako je imao recept.
- Došao sam da podignem lijekove, a oni nisu htjeli da prime recept. Stvarno sramota. Treba da umrem ovdje u apoteci. Neću više nikada doći – napisao je ogorčeni građanin u knjizi žalbi Elektrodistribucije BiH u Vogošći.
U knjigama žalbi nekoliko ugostiteljskih objekata u Sarajevu također je mnoštvo čudnih zapažanja. Jedan građanin se požalio kako u dotični objekat dolazi već neko vrijeme, ali je primijetio da žene koje također dolaze u taj lokal su vrlo ružne i da on više neće biti njihov gost.
- Dođem da se odmorim i da uživam u ljepoti žena, a vi navukli nekakav hamelj, duša me zaboli od njih – napisao je gost.
Drugi se požalio kako je kafa u tom objektu početkom 2014. godine bila 1 KM, ali kada je sada ponovo došao, kafa je koštala 2 KM. Samo je sudbina htjela, napisao je ogorčeni gost, da on u džepu ima 2 KM i da se ne obruka pred cijelom kafanom.
- A šta da sam kojim slučajem pozvao neku damu da i ona popije kafu. Zbog vašeg poskupljenja cijena ja bih propao u zemlju jer ne bih imao novca da platim. Što se mene tiče, objekat možete zatvoriti jer više ovdje ne ulazim – napisao je.
U knjigama žalbi mogu se vidjeti i bojevi telefona slobodnih muškaraca, drugi se žale na loš brak... Jedan muškarac je napisao kako čak 30 % svojih mjesečnih primanja troši u dotičnom restoranu jer u njemu radi plava djevojka koja mu se izuzetno sviđa, pa moli da do narednog njegovog dolaska ona, također u knjizi žalbi, odgovori da li je slobodna.
Prema važećim zakonima Bosne i Hercegovine svaki javni objekat mora posjedovati knjigu žalbi, koja treba biti istaknuta na vidnom mjestu, piše NAP.