Članak

Korisnici na Facebooku pišu zbog čega su zahvalni taj dan, pa pozivaju i prijatelje da urade isto

Pretpostavlja se da iza kampanje stoji neka od religijskih grupa, koja širi mir i ljubav među ljudima

Nakon kampanje „Ice Bucket Challenge“, koja je na društvenim mrežama pokrenuta iz Bostona kako bi se prikupile donacija za borbu protiv Amiotrofične lateralne skleroze (ALS), korisnici Facebooka sada su pokrenuli novu kampanju koja je nezvana „Izazov zahvalnosti“.

Dok su se u kampanji „Ice Bucket Challenge“ učesnici morali poljevati hladnom vodom, a onda kandidirati i prijatelje koji su radili isto, učesnici u kampanji „Izazov zahvalnosti“ ni izbliza nemaju tako težak zadatak. Njihova obaveza je da sedam dana na svom Facebook profilu pišu najmanje tri stvari zbog kojih su zahvalni taj dan, a na kraju svakog dana trebaju kandidirati najmanje jednu osobu da to urade isto.

Među komentarima zbog čega su učesnici u „Izazovu zahvalnosti“ sretni i zahvalni taj dan, mogu se pročitati razni komentari, od toga da su ljudi zahvalni jer su dobili povišicu plaće, novo radno mjesto, da su se izliječili od bolesti, do toga da je u radničkoj menzi hrana konačno bila slana.

Pretpostavlja se da iza kampanje stoji neka od religijskih grupa, koja među korisnicima društvenih mreža pokušava raširiti ideju da ne postoji dan u životu čovjeka, u kojem se ne dese barem tri lijepe stvari, zbog čega trebaju biti zahvalni, prenosi NAP.

 

#BiH