Volkswagen je pokrenuo nagradnu igru pod nazivom „BiH u Brazilu - Volkswagen u garaži “, za sva fizička lica koja su u periodu od 1. januara do 31. avgusta postali ili će tek postati vlasnici vozila iz široke palete Volkswagen CUP modela.
Najsretniji vlasnik, prvoplasirani dobitnik, osvojit će novi Volkswagen model Polo, dok će drugoplasirani dobitnik osvojiti Davida među Golijatima – novi Volkswagen up! A za sretne dobitnike 3. mjesta ekskluzivni partner kampanje PETROL je osigurao tri nagrade za tri dobitnika – po jednu PETROL karticu sa 1.000 litara najkvalitetnijeg Qmax goriva.
Dobitnici nagrada bit će objavljeni 1. septembra 2014. na portalu www.volkswagen.ba
- Fudbal je nacionalni sport i duboko ukorijenjen u BiH društvu kao i brand Volkswagen. Povezanost Volkswagena i bh. fudbala je očita, te ovom kampanjom želimo potvrditi snažan imidž i veliku popularnost Volkswagena u Bosni i Hercegovini. Sama nagradna igra je osmišljena u cilju nagrađivanja lojalnosti naših kupaca, a pri tome ističemo da su šanse za dobitak statistički iznimno velike za svakog učesnika. U nagradnoj igri učestvuju samo fizička lica, kupci Volkswagen vozila, te će od njih nekoliko stotina dva najsretnija kupca otići kući sa još jednim vozilom - izjavio je Volkswagen brand manager Ismir Omeragić.
Za snimanje reklamnog TV spota, koji prati ovu kampanju je po prvi put angažovana domaća produkcijska kuća na čelu sa Zenitom Đozićem, koja će na prepoznatljiv humoristični način najaviti predstojeći nogometni događaj, te Volkswagenovu nagradnu igru.