Čak i da hrvatski milioner Ivica Todorić kupi slovenski „Mercator“, i time postigne apsolutni monopol na tržištu maloprodajnih objekata u BiH, to se ne bi trebalo odraziti u većoj mjeri na odnos domaćih i stranih proizvoda na policama maloprodajnih objekata u našoj zemlji. Smatra ovo Petar Ćorluka, vlasnik najveće bh. tvornice higijenskih proizvoda „Violeta“ iz Gruda.
U izjavi za bh. novinsku agenciju Patria (NAP), Ćorluka je kazao da je svjestan teškoće u kojoj se domaći proizvođači nalaze, ali on smatra da za to ne treba kriviti nikoga. Svaki proizvođač se za svoje mjesto na tržištu mora izboriti sam.
- „Violeta“ kao kompanija ima odličnu saradnju sa svim distributerima u BiH. Na prvom mjestu tu su domaći maloprodajni objekti, ali i strani tržni centri. Međutim, naše mjesto u tržnim centrima isključivo zavisi od naših pregovaračkih sposobnosti i umijeća da se izborimo za dobar status – kaže Ćorluka za NAP. On pojašnjava da tržište funkcioniše po sistemu borbe. Svi proizvođači htjeli bi ekskluzivna mjesta na policama tržnih centara, ali to nije moguće uvijek dobiti.
- Tu vam je stalna borba. Nikad se na smijete opustiti. Morate se boriti za svoje mjesto na tržištu – rekao je Ćorluka za NAP.