Prva pošiljka bosanskohercegovačkih prehrambenih proizvoda na tržište Ujedinjenih Arapskih Emirata, među kojima su "Zlatna džezva“, „Zlatni puder“, „Oaza“, „Love Kent medenjaci“, „Jaro“, „Tajna“ i „Wiwia praline“..., već se našla na policama najvećeg šoping centra na svijetu, prenosi bh. novinska agencija Patria (NAP).
Uz „Vispak”, među izvoznicima su i voda „Oaza”, „Tešanjski kiseljak”, „Klas Sarajevo”, „Akova Group Sarajevo”, „Voćar Brčko“, „Hepok Mostar“, „Sava Bijeljina“, „Spektar Drink“ i „Semberija Bijeljina“, te „Kondisa Sarajevo“.
- Nije nam prvi put da izvozimo u neku od zemalja Zaljeva. Podsjetit ću da smo prije nešto više od godinu i po počeli s realizacijom izvoza u Saudijsku Arabiju. Raduje nas da ovaj put prilikom izvoza u Ujedinjene Arapske Emirate nismo sami, i da smo u društvu bosanskohercegovačkih kompanija čiji kvalitet je neupitan. Vjerujem da je ovo jedan od načina kako ujedinjeni možemo iskoristiti prednosti domaćih brandova“, rekao je Vispakov menadžer za izvoz Muhamed Muzaferija.
Izvoz se realizira posredstvom kompanije „Balkan Trading” iz Dubaia, koja želi obezbijediti kontinuiran razvoj distributivnih kanala i širenje prodaje na tržištima Zaljevskih zemalja.
- Ponosan sam jer je sada i definitivno jasno da smo zajedno ušli na novo tržište i to na velika vrata. Riječ je o najvećem tzv. konceptu ili tematskom šoping centru na svijetu „Ibn Battuta Shopping Mall-u“, kao i „Geant Hypermarket UAE“ koji je jedan od najvećih hipermarketa u Dubaiu i regionu. Vrlo brzo, tj. za nekoliko dana, u okviru druge faze ulaska na tržište, plasirat ćemo bh. proizvode u ostale Geant supermarkete u gradovima Dubaia i Abu Dabia – rekao je Zlatko Kartal, predstavnik kompanije Balkan Trading.