Članak

AS Grupacija na SBF: Strateško opredjeljenje ulaganje u bh. prehrambenu industriju

Drugog dana Sarajevo Business Foruma učesnici su se počastili Klasovim proizvodima, a uspostavljeni su i brojni poslovni kontakti sa privrednicima i investitorima iz cijelog svijeta, saopćeno je iz AS

Učesnicima i gostima Sarajevo Business Foruma danas je u okviru panela „Prehrambeni sektor u regionu“, predstavljena domaća prehrambena grupacija AS GROUP, prenosi novinska agencija Patria.

O potencijalima i kvaliteti hrane i vode koju proizvode Klas, Vispak, AS i Oaza govorio je Adis Hasaković, direktor korporativnih komunikacija AS GROUP.

Hasaković je na početku izlaganja pohvalio organizatore SBF-a rekavši da su iz Sarajeva jučer i danas poslane važne poruke o potrebi razvoja i saradnje cijele regije, te da su ove poruke došle u pravi čas.

-BiH ima ogroman potencijal u proizvodnji hrane i s tim u vezi je i strateško opredjeljenje AS Grupacije da ulaže upravo u razvoj domaće prehrambene industrije. U posljednjih nekoliko godina akvizirali smo velike kompanije Vispak i Klas, koje sa našim firmama i brandovima Kent, Master i Oaza, danas čine veliki prehrambeni sistem.

Sigurni smo da taj sistem može pokrenuti veliku proizvodnju hrane u BiH i zato pozivamo investitore na zajednička ulaganja, kako bismo zajednički doprinijeli uspješnom razvoju ovog sektora, rekao je Adis Hasaković, direktor korporativnih komunikacija AS GROUP.

AS Grupacija svoje proizvode izvozi u 26 zemalja svijeta, a to znači da zadovoljava različite i stroge kriterije Europske unije, SAD, zemalja Bliskog istoka i zemalja regije. Posebnu pažnju učesnika Sarajevo Business Foruma privukla je činjenica da Klas d.d. Sarajevo još od 2000. godine uspješno realizira projekat organiziranog uzgoja, otkupa i prerade malina, te da se te bosanskohercegovačke maline nalaze u dječijoj hrani poznatog proizvođača Danone, te na zahtjevnim tržištima Turske i Japana.

-Imamo veoma pozitivna iskustva sa izvozom tradicionalnih proizvoda bosanske kuhinje. Niko ne ostaje ravnodušan na Klasove somune, lokume, baklave, hurmašice, ali ni na Zlatnu džezvu bosansku kafu, Begovu čorbu, Tajna začine bosanske kuhinje, itd. Dodatnu vrijednost našoj hrani daje halal certifikat koji je sve značajnija ulaznica ne samo na tradicionalna halal tržišta nego i na tržišta širom svijeta. Konzumiranje halal hrane je trend i riječ je o jednom od najbrže rastućih globalnih tržišta, rekao je Hasaković.

Mišljenja i iskustva iz prehrambenog sektora na panel diskusiji prezentirali su još Yunus Aksu, vlasnik turske firme Aksu, Patrik Herlant, menadžer programa IFAD za BiH, Tunis i Armeniju, Nermin Kadrić, vlasnike firme BIOS Visoko, Mladen Andrić, direktor Perutnina Ptuj u BiH, Mirsad Jašarspahić, potpredsjednik Privredne komore FBiH i Adnan Šteta, izvršni direktor Konzuma.

Drugog dana Sarajevo Business Foruma učesnici su se počastili Klasovim proizvodima, a uspostavljeni su i brojni poslovni kontakti sa privrednicima i investitorima iz cijelog svijeta, saopćeno je iz AS GROUP. 

#BiH