Ovogodišnja dodjela nagrade DOBRO za filantropiju upotpunjena je uručenjem posebnog priznanja kompaniji BH Telecom za podršku poplavljenim područjima u Bosni i Hercegovini, saopćeno je iz Fondacije Mozaik, prenosi bh. novinska agencija Patria.
- Brzom reakcijom i donošenjem odluke o donaciji vrijednoj 1 milion KM za Federalni fond za pomoć nastradalim područjima, kompanija BH Telecom je zaslužila dodijeljenu nagradu. Osim toga kompanija BH Telekom je za vrijeme poplava podijelila preko 100 mobilnih aparata sa brojevima ugroženom stanovništvu, više stotina ruksaka, majica, deka i druge opreme, te je uspostavljen telefonski broj za donacije bez naplate troškova poziva.
BH Telecom, u duhu društveno odgovornog djelovanja, uz svoju strategiju razvoja vezuje razvoj bh. društva i ostvarivanje benefita za širu društvenu zajednicu, te je pored spomenute donacije samo u 2014. godini izdvojio dodatnih 191.800 KM za realizaciju 179 projekata iz oblasti kulture i sporta.
Strategija za korporativnu filantropiju BH Telecoma podrazumijeva redovno ulaganje u obrazovanje i podršku mladima kroz programe stipendiranja, omogućavanje obavljanja praktičnog rada u kompaniji, kao i dodjelu računarske opreme za osnovne i srednje škole na području BiH. Samo u 2013. godini BH Telecom je podijelio 55 stipendija studentima u iznosu od 200 KM mjesečno do okončanja studija, a poslije završenog fakulteta studenti će imati mogućnost obavljanja pripravničkog staža i upošljavanja u BH Telecomu. Žugor Ediba, najbolja studentica Elektrotehničkog fakulteta u Sarajevu (smjer računari i informatika) i jedna od dobitnica stipendije BH Telecoma, je u istakla da će se truditi da ispuni svoje obaveze iz ugovora o stipendiji i ujedno se zahvalila kompaniji BH Telecom koja kontinuirano stipendira studente i ulaže u obrazovanje mladih.
Koliko je korporativna filantropija važna za ovu kompaniju objasnio je direktor BH Telecoma Nedžad Rešidbegović.
- Izdvajanja za korporativnu filantropiju čine poslovni uspjeh BH Telecoma još značajnijim, jer pokazuje da smo sastavni dio zajednice u kojoj djelujemo, da pratimo potrebe društva i trudimo se na najbolji mogući način pomoći u njegovom razvoju. Poslovanje, koje ne uključuje korporativnu filantropiju u svoje strateško djelovanje, predstavlja zanemarivanje zajednice u kojoj se posluje, što je neprihvatljivo - kazao je Rešidbegović.