Članak

Lee Yohn: Prva stvar koju bih brendirala u BiH je kafa

Cilj jednog ovakvog predavanja jeste da se unaprijede funkcije marketinga i brendinga kompanija u sektoru proizvodnje i prerade hrane u BiH.

Denise Lee Yohn, vodeća ekspertica za brendiranje u svijetu, danas je održala predavanje na temu „Stvaranje jakih brendova u prehrambenom sektoru“ u prostorijama Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Sarajevu, piše bh. novinska agencija Patria.

Cilj jednog ovakvog predavanja jeste da se unaprijede funkcije marketinga i brendinga kompanija u sektoru proizvodnje i prerade hrane u BiH.

Spajajući 25 godina iskustva i talenat da inspiriše publiku, Denise Lee Yohn je vodeći autoritet i ime u izgradnji vrhunskih svjetskih brendova. Zaslužna je za kreiranje i vođenje velikih svjetskih brendova poput Sony, Frito-Lay, Burger King, Oakley. Utjecajan pisac i stručnjak za brendove, podstiče čitatelje da razmišljaju drugačije o izgradnji brendova. Sa svojim iskustvom i pristupom donosi niz inspirativnih radionica i prezentacija svim poslovnim industrijama.

U razgovoru za NAP, Denise Lee Yohn kazala je da je prva stvar koju bi brendirala u BiH kafa, s obzirom da je probala pravu bosansku kafu i kaže da je odličnog okusa.

Prednosti koje potrošači mogu imati od  brendova jeste da postoji bolji izbor, odnosno više brendova između kojih mogu da biraju, pa se na taj način može se doći do kvalitetnijih proizvoda, tako da od izbora potrošača zavisi budućnost nekog brenda.

- Kada govorimo o koristima od brendova treba spomenuti to da kada imate brend koji je prepoznat, ljudi su onda više spremni platiti proizvode koji su tog brenda, dakle finansijska korist za proizvođače, zatim niže cijene proizvodnje, što je brend veći to je lakše doći do povoljnije proizvodnje. Pored toga možete privući kvalitetniju radnu snagu, jer ukoliko su vaši proizvodi poznati ljudi žele da rade za vas, kazala je Denise Lee Yohn

Predavanje je organizovano od strane Brending konferencije u saradnji sa Ekonomskim fakultetom Univerziteta u Sarajevu, marketinškom agencijom Luna, te projektom MarketMakers kojeg podržava Vlada Švicarske.

 

 

 

#Lifemagazin