Članak

Vijeće ministara: Hitno riješiti pitanje digitalizacije

Vijeće ministara BiH na današnjoj sjednici upoznato je sa zaključkom 5. sjednice Zajedničkog kolegija oba doma Parlamentarne skupštine BiH i 13. sjednice Kolegija Predstavničkog doma Parlamentarne sku

Vijeće ministara BiH na današnjoj sjednici upoznato je sa zaključkom 5. sjednice Zajedničkog kolegija oba doma Parlamentarne skupštine BiH i 13. sjednice Kolegija Predstavničkog doma Parlamentarne skupštine BiH povodom razmatranja aktuelnih pitanja i problema u procesu digitalizacije, prenosi novinska agencija Patria.

- Zaduženi su Ministarstvo komunikacija i prometa i Regulatorna agencija za komunikacije BiH da u međusobnom kontaktu najhitnije dođu do sistemskih rješenja koja bi ubrzala realizaciju procesa digitalizacije – kaže se u saopćenju Vijeća ministara.

Također, Vijeće ministara BiH, na prijedlog Ministarstva sigurnosti, donijelo je Odluku o izmjeni i dopuni Odluke o određivanju međunarodnih graničnih prijelaza za prekogranični promet tvari i biljaka iz tabela II, III, IV liste opojnih droga, psihotropnih tvari, biljaka iz kojih se može dobiti opojna droga i prekursora.

Radi smanjenja troškova prijevoza lijekova u BiH, uz ranije određene granične prijelaze, sada se uvode još dva granična prijelaza, i to Vardište i Šamac, kao granični prijelazi za prekogranični promet tvari i biljaka s tačno određenih listi opojnih droga, psihotropnih tvari, biljaka iz kojih se može dobiti opojna droga i prekursora.

Radi povećanja transparentnosti javnih nabavki, Vijeće ministara BiH donijelo je Uputstvo o objavi osnovnih elemenata ugovora i izmjena ugovora, koje je predložila Agencija za javne nabavke.

Prema Uputstvu, ugovorni organ nakon što dostavi izvještaj o postupku javne nabavke Agenciji za javne nabavke BiH, dužan je na svojoj internetskoj stranici objaviti osnovne elemente ugovore za postupak javne nabavke, kao i sve izmjene ugovora do kojih dođe u toku njegove realizacije. Cilj je omogućiti javnosti praćenje realizacije ugovora u procesu javnih nabavki.

 

 

#BiH