Nakon što je bosanskohercegovačka prehrambena industrija Vispak u maju ove godine uspješno plasirala prve količine espresso kafe na tržište Egipta, u Kairu se ovaj brand nalazi u ponudi već u 60 kafea, saopćeno je iz ove kompanije, prenosi novinska agencija Patria.
Plan je da do marta 2016. godine broj kafea i restorana u kojima će se piti Vispakov espresso bude uduplan. Uz šoljicu Vispakovog espressa od sada će se u Kairu nuditi i Klasov “Bosanski lokum” kao specijalna poslastica.
-Pozitivno smo iznenađeni brzim ulaskom na tržište glavnog grada Egipta. Naši partneri u Egiptu su od početka vjerovali u naš brand, a Vispakov espresso se pije i u poznatom egipatskom ljetovalištu Sharm el Sheikh. Razvili su za egipatske prilike posebno prilagođene kanale promocije i prodaje, tako da je cilj da za tri mjeseca Vispakov espresso bude dostupan u 120 objekata u Kairu iz ove perspektive itekako realan.
Postoji također mogućnost proširenja asortimana za izvoz sa kapućinima i toplom čokoladom, riječi su menadžera izvoza kompanije Vispak d.d. Visoko Muhameda Muzaferije.
Vispakov espresso počeo se proizvoditi 1974. godine. Espresso je pripremljen od najkvalitetnijih sorti sirovih kafa i namijenjen je poznavaocima dobre italijanske espresso kafe. To je kafa punog, bogatog okusa koji je intenzivan, te ugodnog mirisa. Dobro pripremljena kafa ima kremastu, svijetlosmeđu boju.
Od 1987. godine pojavljuje se jedinstveno pakovanje od 1,5 kg koje se na tržištu zadržalo i danas. Sa ciljem što boljeg plasmana, usluge i praćenja ovog specifičnog dijela tržišta, formiran je HORECA segment koji u potpunosti prati kupce ove kafe, čiji je moto brza i efikasna usluga i dostava, te brz i pouzdan servis, stoji u saopćenju Vispaka.