Prinudni upravitelj KJKP GRAS Haris Gušić otkrio je na današnoj konferenciji za novinare da će jedna od mjera za sanaciju ovog preduzeća biti povećanje cijene karte za komercijalu Dobrinja-Vijećnica poskupiti na 2 KM. S druge strane, postoji ogućnost da GRAS ostane jedini prijevoznik na toj liniji. S obzirom da je Centrotrans također na toj liniji postoji opcija ili da i oni poskupe karte ili da im Vlada i Ministarstvo saobraćaja ukinu dozvolu, piše agencija Patria.
Gušić je rekao da GRAS isključivo može spasiti samo rad i ta ova firma može krenuti naprijed samo prema ovom principu. Iako se tvrdi da u GRAS-u ima viška ljudi, Gušić navodi da im fali vozača posebno kada se obnovi vozni park.
- Cifra od 1.190 radnika je realna s trenutnim kapacitetima GRAS-a i sa brojem vozila koja imamo. Ipak, ta cifra se mora povećati kada nabavimo veći broj voznih jedinica i nadamo se mnogo većem broju uposlenika. Dok ne nabavimo vozila funkcionisaćemo sa trenutnim brojem uposlenika - kazao je Gušić.
Prema njegovim riječima, također se radi i na kontroli dolaska i odlaska radnika na posao.