SARAJEVO, (Patria) - Izvanredni rezultati poslovanja ostvareni u 2018/19. poslovnoj godini (oktobar 2018 - septembar 2019), koje je kompanija dm drogerie markt u BiH objavila na današnjem godišnjem predstavljanju poslovnih rezultata, svjedoče snažan rast drogerijskog lidera.
"U 13. godini poslovanja na bh. tržištu dm je ostvario odlične rezultate zaključivši poslovnu godinu sa ukupnim prometom od 188,2 miliona KM, što u odnosu na prethodnu
godinu, predstavlja rast od 16,6%. Za ovaj kontinuiran rast zaslužna je naša stalna posvećenost potrebama kupaca na osnovu kojih kreiramo ponudu proizvoda, unapređujemo usluge te ulažemo u uvijek povoljne cijene", izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH.
Povećanju broja kupaca doprinijelo je i proširenje prodajne mreže koja danas broji 74 dm prodavnice u 42 bh. grada. Uz Zvornik i Neum, nova prodajna mjesta dm-a otvorena su u Prijedoru i Cazinu po drugi put. Preuređeno je i prošireno sedam postojećih dm prodavnica u Tuzli, Banjoj Luci, Kiseljaku, Širokom Brijegu, Trebinju, Jajcu i Sarajevu.
Otvorena su 52 nova radna mjesta, čime je broj zaposlenih sa 667 porastao na 719.
Ukupne investicije u protekloj poslovnoj godini iznosile su 8 miliona KM. Osim u proširenje i modernizaciju prodajne mreže investirano je i u proširenje distribucijskog centra. Skladišni prostor proširen je za 1.800 m² te se sada distribucijski centar prostire na 8.250 m². Tokom godine, između ostalog, u dm prodavnicama postavljene su i dublje police na kojima se može izložiti veća količina artikala. Time je, s jedne strane, roba dostupnija kupcu, dok s druge strane to znači da zaposlenici manje vremena provode puneći police, a imaju više vremena za savjetovanje kupaca.
Da su kupci zadovoljni kvalitetom usluge u dm-u pokazuju rezultati istraživanja koje je za dm provela agencija za istraživanje tržišta IPSOS. Od ukupnog broja ispitanih, 60% je navelo kako u odnosu na druge trgovačke lance dm ima stručne zaposlenike koji rado savjetuju kupce prilikom kupovine, dok je njih 57% navelo da od trgovačkih lanaca dm najviše brine o potrebama svojih kupaca.
Uspješnim završetkom društveno odgovorne inicijative Startajmo {ZAJEDNO} pružena je podrška za deset domaćih proizvođača da ukupno 30 proizvoda plasiraju na bh. tržište kroz 1 IPSOS TRAKING; Septembar 2019; N=500 2 lanac dm prodavnica. Kvalitet proizvoda i potražnja za istima prepoznata je ne samo na bh. tržištu nego i na inostranom. Tako će se bh. brendovi Alpino i Wooling, posredstvom dm-a BiH naći i na policama 161 dm prodavnice u Hrvatskoj.
Pored domaćih proizvoda proširena je i ponuda organske hrane vlastite robne marke dmBio, segment muške njege s ekskluzivnom dm markom SEINZ. kao i prirodne kozmetike uvođenjem njemačke marke Lavera koja je na našem tržištu dostupna samo u dm prodavnicama. U okviru kampanje UČINIMO SVJESNO dm je, s ciljem zaštite okoliša i očuvanja prirode, prestao s podjelom besplatnih plastičnih vrećica, a svojim kupcima je ponudio veliki izbor cekera.
Uz to, svi kupci i dalje mogu dotrajali pamučni ceker kupljen u dm-u zamijeniti za novi potpuno besplatno. Kako bi dodatno podržao zaštitu okoliša kroz društveno odgovornu
inicijativu {ZAJEDNO} za bolje sutra, dm će podržati realizaciju šest ekoloških projekata. Radi se o projektima u Neumu, Mostaru, Trebinju, Lukavcu, Banjoj Luci i Bugojnu čijom će realizacijom biti očišćeno neumsko podmorje, uređeni parkovi, školska dvorišta i riječni tokovi.
Realizacija projekata ukupne vrijednosti blizu 30.000 KM bit će završena najkasnije do aprila sljedeće godine.
Osim prema društvenoj zajednici u kojoj djeluje, dm je odgovoran i prema zaposlenicima. Pored kreiranja stimulativne radne sredine te nagrađivanja rada i značaja doprinosa zaposlenika razvoju kompanije, dm je posebno ponosan na inicijative usmjerene na očuvanje zdravlja i balans privatnog i poslovnog života. Redovni zdravstveni pregledi, plaćeno porodiljno odsustvo kao i mogućnost rada od kuće, slobodan radni dan roditeljima prvačića, korištenje sale za rekreaciju u dm centrali, voćni dan, samo su neke od dobrih praksi dm-a. Ove godine pokrenut je i program edukacija za dm ambasadore zdravlja. To znači da će zaposlenici koji prođu obuku sa stručnim edukatorima znanje prenositi svojim kolegama i kolegicama: od pravilnog podizanja tereta u dm prodavnicama i skladištu do pravilnog sjedenja na radnom mjestu.
Sve ovo potvrdio je i ponovni izbor dm-a za Najpoželjnijeg poslodavca, koji je jedanaest godina biran u top 10 najpoželjnijih poslodavaca od čega je šest puta izabran za Najpoželjnijeg poslodavca u BiH. Posljednje dvije godine koliko se dodjeljuje priznanje u sektoru maloprodaje, dm je također zauzeo prvo mjesto.
dm je na bosanskohercegovačkom tržištu prisutan od juna 2006. kada je otvorena prva dm prodavnica u sarajevskom naselju Dobrinja. Za trinaest godina dm se pozicionirao kao vodeća kompanija u kategoriji drogerija sa 719 zaposlenika i 74 prodavnice u 42 grada te distribucijskim centrom u Sarajevu. U poslovnoj godini 2018/19. dm je u Bosni i Hercegovini ostvario promet od 188,2 miliona KM. Asortiman dm-a obuhvata preko 14.000 proizvoda etabliranih svjetskih i domaćih proizvođača. Među dm robne marke spadaju Balea, alverde, Mivolis, trend IT UP, Denkmit, babylove, dmBio, SEINZ. i mnoge druge. U cjelokupnom asortimanu posebno mjesto zauzimaju organska hrana, prirodna kozmetika i ekološki prihvatljivi proizvodi.