(Patria) – U cyber napadu na bazu podataka britanske avio kompanije easyJet nepoznati počinitelji ilegalno su pristupili ličnim podacima oko 9 miliona njihovih korisnika.
U izjavi avio kompanije navodi se da se bespravno pristupilo i podacima kreditnih kartica 2.208 putnika, ali da još uvijek 'nema dokaza' da su podaci zloupotrebljeni.
Putnici čiji su podaci postali meta hakera biće kontaktirani u narednih par dana nakon forenzičke istrage. Njima se savjetuje da 'nastave biti na oprezu kao i obično', ali da obrate pažnju na komunikaciju iz anonimnih ili nepoznatih izvora, a naročito ako dolazi od easyJet ili easyJet holidays.
Izvršni direktor kompanije easyJet Johan Lundgren uputio je izvinjenje zbog incidenta u formi kratke izjave, te je istakao da pandemija korona virusa predstavlja dodatan sigurnosni rizik.
Hakerski napad desio se u ionako teškom razdoblju za avio kompanije koje su već tri mjeseca u zastoju zbog pandemije.
EasyJet sa sjedištem u Velikoj Britaniji već je donio odluku da do daljnjeg otkaže letove jer im postaje sve teže putnicima i posadi garantirati sigurnost.
Ovakvi incidenti u svijetu avio kompanija zabilježeni su i ranije, zadnji put u British Airways 2018. godine, kada je bespravno pristupljeno podacima nekoliko hiljada putnika zbog čega će kompanija morati platiti odštetu u iznosu od 204 miliona eura, prenosi Euronews.