Članak

Društvene mreže o KCUS-u: Ko će riješiti vraćanje pacijenata s klinika do blagajne i nazad

Inače, na KCUS-u je jedna blagajna, te se stvaraju velike gužve prilikom plaćanja ili ovjere kako bi se mogao preuzeti nalaz.

SARAJEVO, (Patria) - Da zdravstveni sistem u BiH nije idealan i da vrlo često ne funkcioniše nije novost, ali godinama ista praksa proizvodi frustraciju koju pacijenti i korisnici usluga iznose putem društvenih mreža ili medija.

Tako se na društvenoj mreži Twitter jutros pojavio status Mirnesa Kovača, novinara i političkog analitičara koji je izrazio svoje nezadovoljstvo organizacijom na Kliničkom centru Univerziteta u Sarajevu.

„Ko riješi ovjeravanje/plaćanje/šaltere na KCUS, tj. da se pacijenti ne moraju svaki put slati i vraćati da ovjere/plate med. usluge - bez obzira na njihovo zdravstveno stanje - zaslužuje Nobelovu nagradu za ekonomiju i medicinu kombinirano, ili da mu se hatme uče do Kijametskog dana“, naveo je Kovač. 

Daljim pretraživanjem naišli smo na još nekoliko statusa koji se odnose na KCUS u samo protekla 24 sata.

„Pogodilo me što gledam svaki dan djecu kako traže usluge ljekara, a Sebija ih otjerala. Gledam kako se djeca operisu u Turskoj, a tamo ih radi nas Ismet, ne može na KCUS. I pogađa me što to ljudi zbog stranke brane“, navodi se u Tweetu Elmedina Konakovića.

„Odgledah scenu u KCUS za umrijeti od muke - sestra razglaba svačiji razlog posjete pred punom čekaonicom“, jedan je od navoda na ovoj društvenoj mreži.

Inače, na KCUS-u je jedna blagajna, te se stvaraju velike gužve prilikom plaćanja ili ovjere kako bi se mogao preuzeti nalaz. Takva praksa je već godinama na KCUS-u, a pacijenti su vrlo često u teškom zdravstvenom stanju što im stvara dodatno opterećenje ići do blagajne pa nazad na kliniku s koje su vas uputili. 
 

#BiH