SARAJEVO, (Patria) - Poslovanje prije i poslije pandemije - naziv je webinara koji se održao u organizaciji Fondacije Konrad Adenauer na kojemu su panelistice bile Amna Popovac,poduzetnica i aktivistica, Edita Pajić, psihoterapeutkinja i Josipa Terzić Rezić, poduzetnica koje su podijelile svoja iskustva i informacije s učesnicama.
"Živimo u vremenima gdje je jedina konstanta promjena i stalno prilagođavanje novim uvjetima poslovanja, a što je i najbolja strategija za one koji žele održati svoje poslovanje. Povjerenje i empatija su postali važni potrošačima. Vrijeme je za inovacije u načinima poslovanja i oni koji to prije shvate, brže i lakše će proći kroz krizu koja slijedi“, istakla je Amna Popovac. BiH će nespremna dočekati ekonomsku krizu koja slijedi nakon restriktivnih mjera kojima smo bili izloženi, dodala je Popovac.
Edita Pajić, psihoterapeutkinja i članica Udruženja za sistemsku praksu i terapiju USPIT govorila je o istraživanju koje su proveli s ciljem prepoznavanja potreba ljudi za vrijeme i nakon pandemije. „Rezultati istraživanja su pokazali da je ljudima tokom pandemije pored ekonomske potrebna i psihološka podrška. Važno je osvijestiti značaj kontinuiranog pružanja psihološke podrške u cilju osnaživanja i uspješnog vladanja u stresnom i nepredvidivom periodu. Stres je sastavni dio naših života i svaka osoba može kontrolisati svoju reakciju kao odgovor na stresne situacije“, kazala je Pajić.
U kriznim vremenima najbolje prolaze oni koji se najbrže prilagode. Velike kompanije, ali i individualni proizvođači hrane u BiH su najbolje reagirali na trenutnu i nadolazeću krizu. Ponuda je dobra i kvalitetna, a sve više ljudi radije kupuje domaće proizvode umjesto uvoznih.
Najveći pad prihoda će biti u turizmu i događajima koji uključuju velika okupljanja ljudi (konferencije, koncerti), a najveći dobitnici će biti oni koji mogu svoje proizvode dostaviti direktno na adresu kupca.