Članak

Direktor Željeznica FBiH Enis Džafić odgovarao federalnim zastupnicima

Dodaje da željeznički transport prevozi više od prosjeka u EU.

SARAJEVO, (Patria) - Zastupnik u Predstavničkom domu Parlamenta FBiH Irfan Čengić pitao je direktora Željeznica FBiH Enisa Džafića oko medijskih natpisa povodom imenovanja i problema koji su se javili na relaciji Vlada - Nadzorni odbor. 

Reagovao je zastupnik SDA Adnan Efendić kazavši da nema potrebe da Džafić govori o konkursnoj proceduri i da nema potrebe za tu priču. 

Replicirao je predsjednik Kluba SDP-a kazavši da svaki zastupnik ima pravo da pita šta hoće i da nema potrebe da Efendić nekome brani da pita šta hoće. 

Šef kluba SDA Husein Rošić "izrazio je protest" da samo jedan ministar prisustvuje sjednici, a da nema resornog ministra u čijem su resoru Željeznice FBiH. 

"Mene interesuju aktivnosti koje smo s direktorom Džafićem dogovarali vezano za prugu prema Hrvatskoj. Unska pruga nama treba direktore zbog privrede. Da li je šta urađeno po tom pitanju", upitao je Rošić.

Pitao je i zašto USK nema željezničku vezu s glavnim gradom BiH.

Mirsad Čamdžić iz Naše stranke pitao je Džafića kada je kupljena posljednja lokomativa i koje godište je najmladža lokomotiva koja vozi teret.

Pitao je Čamdžić kolika je maksimalna brzina na prugama u BiH.

I Čamdžić je kritikovao federalne ministre zbog nedolaska na sjednicu. 

"Takvo ponašanje dovodi Parlament u poziciju demokratskog privjeska, koji samo bespotrebno troši novac poreskih obveznika", istakao je Čamdžić.

Bahrudin Šarić kazao je da željeznički saobraćaj treba posmatrati kao bitnu infrastrukturu, a da je ne treba posmatrati kroz činjenicu da je pojela svoj kapital.

Odgovarajući na pitanje Čengića, Džafić je kazao da ne postoji rang lista kandidata za direktora, već postoji lista kandidata koji ispunjavaju uslove. 

"Dokle god se ne izabere novi direktor ja sam direktor i ovlašteno lice", poruči je Džafić.

Kada je riječ o prijevozu migranata na relaciji Sarajevo - Bihać, Džafić kaže da je puno bitnije da je linija otvorena nego da li prevoze migrante. 

"Za nas je svako ko kupi kartu putnik, bio on stranac ili domaći", ističe Džafić i dodaje da su putnici prepoznali da je puno ljepše voziti se vozom nego autobusom, naročito nakon ugradnje wi fi i ostalih stvari koje vožnju čine ljepšom. 

Kazao je i da značajan dio roba prolazi prugom u Unsko -sanskom kantonu. 

Dodaje da željeznički transport prevozi više od prosjeka u EU.

Izvještaji o radu i poslovanju Željeznica FBiH za 2016, 2017. i 2018. godinu nisu dobili podršku Predstavničkog doma FBiH.

#BiH