
(Patria) - Vijeće ministara BiH, na prijedlog Ministarstva financija i trezora, usvojilo je pojedinačne odluke o visini osnovice za obračun plaće i o visini regresa za godišnji odmor uposlenim u institucijama Bosne i Hercegovine za 2024. godinu, bez njihovog povećanja u odnosu na 2023. godinu.
Visina osnovice za obračun plaće i u 2024. godini ostaje 600 KM, kao i regresa za godišnji odmor u institucijama Bosne i Hercegovine u iznosu 450 KM.
U cilju poboljšanja materijalnog položaja uposlenih, kao i zahtjeva reprezentativnih sindikata uposlenih u institucaijama BiH, korigirana je dnevnica za službena putovanja u zemlji s 25 KM na 40 KM.
Komentari (0)
Prijavite se za komentiranje
PrijavaJos nema komentara. Budite prvi!
Minuta
Sve →Iz drugih kategorija
Aktuelno
Gavrankapetanović: Ne bih prihvatio poziciju direktora KCUS-a
Specijalni rat sarajevskih medija protiv države: Prestanimo gledati šta radi Dodik, počnimo graditi unitarnu državu i pratiti svoj put!
Memorijalni centar Srebrenica tokom ove sedmice radi uz prisustvo neophodnog osoblja, ostaje otvoren za posjetioce

Čović s Nikšićem u Mostaru o rezultatima izbora i formiranju vlasti



Izdvojeno
























