(Patria) - Na današnji dan, 16. augusta 1996. godine, nakon četiri godine, ponovo je otvoren Međunarodni aerodrom Sarajevo za civilni zračni promet. Prvi poslijeratni letovi realizovani su od strane turske aviokompanije Top Air i Croatia Airlines, čime je Sarajevo vraćeno na kartu međunarodnih destinacija i otvorene su nove mogućnosti za putovanja i povezivanje.
Godinu 1996. završili su sa 26.000 putnika, a 28 godina kasnije Međunarodni aerodrom Sarajevo obara milionske rekorde, nastavljajući svoj rast i povezivanje Sarajeva sa cijelim svijetom.
"Danas, zahvaljujući povjerenju naših putnika i podršci partnera u suradnji sa brojnim aviokompanijama koje operiraju s Međunarodnog aerodroma Sarajevo, povezujemo naš grad sa preko 30 evropskih i svjetskih destinacija", saopćeno je iz MAS-a.
Svečanosti poslijeratnog otvorenja prisustvovao je tadašnji predsjednik Predsjedništva Bosne i Hercegovine Alija Izetbegović i američki državni sekretar Warren Christopher.
Inače, na aerodrom su tokom agresije na BiH (1992.-1995.) slijetali samo službeni avioni i avioni sa humanitarnom pomoći.
Od aprila 1996. dijelom Aerodroma su upravljale civilne vlasti BiH. U tom mjesecu počela je i borba za vraćanje Aerodromu Sarajevo prave funkcije - civilnog zrakoplovstva. Počelo se praktično od nule. Dio polovne opreme doniran je Aerodromu, sanirana je sortirnica i pretvorena u improvizirani terminal.
Radnici su, nakon kratke obuke u Turskoj, zauzeli svoja dugo očekivana radna mjesta i polako je sve krenulo naprijed, da bi se 16. augusta 1996. sarajevski Aerodrom, konačno otvorio za civilni promet.
Generalna rekonstrukcija aerodromske terminalne zgrade sa kompletno novom tehnologijom i opremom vrhunskog kvaliteta uspješno se završila početkom 2001. godine. Svečanim otvorenjem u martu 2001. godine.
Posljednjih nekoliko godina Međunarodni aerodrom Sarajevo radio je na modernizaciji i proširenju kapaciteta, a u toku su i radovi na proširenju piste.
Međunarodni aerodrom Sarajevo u vlasništvu je Vlade Federacije, a iz međunarodne zajednice otvoreno traže da se sarajevski aerodrom da pod koncesiju nekoj međunarodnoj kompaniji.