Članak

Klub zastupnika SDA u Skupštini BPK Goražde: Da li je gradnja tunela Hranjen dovedena u pitanje?

(Patria) - Nesposobnom politikom vladajuće koalicije u Bosansko-podrinjskom kantonu Goražde i politikom kompromisa Trojke i HDZ-a, a na račun Bošnjaka doveden je u pitanje Projekat izgradnje brze ceste: Sarajevo – Goražde i izgradnja tunela Hranjen, mišljenja su u Klubu zastupnika Stranke demokratske akcije u Skupštini BPK.

Nedopustivo je da vlast u BPK Goražde godinu dana građane dezinformiše o napretku i bržoj dinamici rada na izgradnji tunela Hranjen, a da Vlada BPK Goražde sakrije informaciju da su radovi prekinuti i da su svi radnici povučeni na druga gradilišta u januaru 2024. godine, navode zastupnici ove stranke.

- Svoju nesposobnost u vezi s realizacijom ovog historijskog projekta, aktuelna parlamentarna većina pokušala je prikriti i na posljednjem zasjedanju Skupštine BPK Goražde, kada je predložila neustavne i nezakonite izmjene i dopune Zakona o šumama BPK Goražde. Iza ovog prijedloga su se htjele sakriti neizvršene obaveze Vlade BPK Goražde preuzete u vezi sa pretvorbom poljoprivrednog i šumskog zemljišta, te osiguranju potrebne dokumentacije za izgradnju brze ceste, a sve na način da se usvajanjem ovih izmjena i dopuna ošteti budžet Vlade BPK u iznosu oko 356.307,31 KM, na ime uplate od JP Autoceste FBiH - navodi se u saopćenju Kluba SDA.

Autoceste Federacije BiH su svojim dopisom obavjestile Vladu BPK da se prekidaju aktivnosti na realizaciji izgradnje brze ceste Hrenovica – Hranjen – Goražde, dodaju u saopćenju.

- Ovakvo ponašanje predstavnika Autocesta je nedopustivo i nije prihvatljivo dozvoliti jednom direktoru JP bez obzira na kom nivou i u kojoj formi da piše "prijeteća pisma". Valjda bi Denis Lasić koji je potpisao ovo pismo trebao da zna da je direktor JP za prostor cijele Federacije BiH kada je u pitanju izgradnja autocesta i brzih cesta. Da li su se ovako rješavali problemi kada je u pitanju brza cesta Lašva - Nević Polje - Travnik ili Mostar - Široki Brijeg? Sigurno nisu, jer tamo sadržaj ovakvog pisma ne smije otići, jer su tamo "gospodari života" kadrovi HDZ-a.

Jako je važno zaključiti da se ovim pismom ovaj projekat želi opstruirati jer to nije interes HDZ-a, što možemo da razumijemo, ali ono što nije moguće razumjeti jeste pitanje kadrova tzv. Trojke koja ima predstavnike u Upravi Autocesta i NO. Već je poznato da kadar NiP-a u Autocestama ima izvršnog direktora za pravne poslove, ekonomistu koji je zadužen da ovakve stvari rješava i priprema u cilju njihove realizacije.

Podsjećamo javnost da je SDA pokrenula izgradnju ovog strateškog projekta i da je u svom mandatu osigurala 140 miliona KM za njegovu realizaciju.

Stiče se dojam da aktuelna Vlada FBiH želi obustaviti ovaj projekat i novce preusmjeriti u druge projekte kao rezultat snishodljivog odnosa prema HDZ-u koji u kantonima, gdje je na vlasti, uspješno i brzo gradi autoputeve i brze ceste. Zbog dobrobiti i prava građana na cjelovito, pravovremeno i istinito informisanje zagarantovano Ustavom, SDA i Klub SDA u Skupštini BPK Goražde su reagovali te je na njihov zahtjev u nnevni red posljednje sjednice Skupštine BPK Goražde uvrštena i tačka o izgradnji brze ceste Hrenovica - Hranjen - Goražde. Na istoj sjednicu su zastupnici SDA svojom konstruktivnom diskusijom i prijedlozima u velikoj mjeri doprinijeli da se donesu zaključci koji će vratiti nadu građanima BPK Goražde.

Ko plaća cijenu? Nažalost, građani BPK Goražde koji su taoci nesposobne vlasti. Dosad su se građani naslušali puno obećanja, a vidjeli malo realizacije - zaklučuju iz Kluba SDA u Skupštini BPK Goražde.

#BiH #TunelHranjen #Goražde #Sarajevo #izgradnja