Većina medija, tradicionalnih kao što su televizija, radio ili novine, ali i savremenih internetskih, preplavljeni su stranačkim oglasima. Nude nam se slogani ali veoma malo rješenja.
Nude nam se brojna lica ali veoma malo kompetentnih. U općoj kakafoniji predizbornih, najčešće šarenih laža, teško se odlučiti da uopće na dan izbora date glas bilo kome, iako taj glas vrijedi četiri godine.
Čak oko 30.000 osoba kandidati su za načelnike ili vijećnike. Teško je pronaći šta su njihovi ciljevi, osim da postanu to za što su se kandidovali. Najviše njih ne nudi ništa, osim slogana stranke.
Ipak, interesantanu izbornu kampanju ponudila su dvojica kandidata za Općinsko vijeće Novi Grad, Demir Selmanović i Mirza Memišević.
Kandidati Demokratske fronte kreirali su zajednički web page www.izadji.ba na kojem su predstavili svoje ciljeve baš poput zapadnih političara koji se u kampanju ne upuštaju bez web stranica.
Jasno su rekli da će se odreći paušala jer im, kako kažu, motiv nije novac. Ponudili su dio rješenja za nezaposlene: obuku iz IT sektora u kojem je radna snaga dobro plaćena i veoma tražena. Žele kreirati servis putem kojeg će građani brzo dolaziti do odgovora od načelnika i općinskog vijeća.
Vjerodostojnost zacrtanih ciljeva potvrđuju njihove biografije, Demir je IT stručnjak koji radi za kompaniju iz „silikonske doline“, a Mirza politolog s novinarskim iskustvom i velikim zanimanjem za IT sektor. Obojica zaposleni porodični ljudi koji žele unaprijediti sigurnost u svojoj općini.