”Ljudi nemaju cijenu” moto je kampanje koju pokreće Ministarstvo sigurnosti BiH s ciljem da ukaže građanima BiH na opasnosti i posljedice trgovine ljudima, prenosi novinska agencija Patria.
Kampanja predstavlja dio šireg projekta unutar Strategije suprotstavljanja trgovini ljudima 2013-2015. Prisilni rad, prosjačenje i podsticanje nadležnih organa na provođenje energičnijih istraga slučajeva trgovine ljudima, ključne su poruke kampanje.
Isto tako, tokom informiranja javnosti o ovom društvenom problemu pažnja će se usmjeriti na Krivični zakon BiH koji predviđa sankcije za postojeće i potencijalne korisnike usluga žrtava trgovine ljudima u BiH, pri čemu je nebitno da li se osigurao pristanak žrtve trgovine.
Aktivnostima kampanje obuhvatiće se problematika koja se prema istraživanju javnog mnjenja upriličenog prije kampanje, pokazala najrelevantnijom za građane BiH: prosjačenje i trgovina djecom, seksualna eksploatacija i prinudni brak, te trgovina organima i radna eksploatacija.
Tako će sutra ispred Katedrale u Sarajevu biti instaliran izlog u kojem će glumci iz Bijeljine predstaviti „žive lutke”, simbolizirajući na taj način žrtve trgovine ljudima. Medijima će se ispred Ministarstva sigurnosti obratiti Samir Rizvo, državni koordinator za borbu protiv trgovine ljudima i Jay Singh ispred USAID-a, partnera projekta.