Bosanskohercegovačka prehrambena industrija Vispak d.d. na tržište plasirala dva nova branda praškastih proizvoda Laganini Panna Cotta i Tiramisu – saopćeno je iz ove kompanije, prenosi bh. novinska agencija Patria.
Novi Vispakov brand praškastih proizovoda pod jedinstvenim imenom Laganini uveden je na tržište 2013. godine. Najpoznatiji na tržištu su Laganini puding i šlag pjena. Iz Vispaka objašnjavaju kako je za prvih pet mjeseci prodaje pudinga ove godine, zabilježena prodaja ovog proizvoda koliko za cijelu 2012. godinu.
Zanimljivo je da su osim pudinga i šlag pjene, povećanju realizacije bez izuzetka doprinijeli svi Laganini proizvodi kao što su šlag kreme, sladoledi i prašak za pecivo.
- Uspjeli smo se nametnuti sa novim brandom i izraženim kvalitetom. Cjenovno smo ostali povoljni, tako da smo privukli značajan broj novih potrošača. U direktnoj komunikaciji sa kupcima koju ostvarujemo osim na prodajnom mjestu, i na Facebook fan page ‘Laganini čuda čini’ primjećujemo pozitivne reakcije na Laganini proizvode, a što i mi nastojimo dodatno honorirati poklonima – rekla je rukovodilac marketinga i prodaje Vispaka Armina Hodžića.
Danas je počela distribucija novih Vispakovih ukusa na domaćem tržištu, a zanimljivo je da su Vispakovi noviteti već isporučeni na tržište Makedonije, koje je poslije BiH, najbolje tržište branda Laganini. Osim u ovu zemlju, Laganini se izvozi još u Sloveniju, Hrvatsku, SAD, Australiju, Francusku, Mađarsku i Švicarsku, prenosi NAP.