Ministarstvo sigurnosti BiH uz podršku USAID-a pokrenulo je kampanju pod nazivom „Ljudi nemaju cijenu“ putem koje želi da ukaže na problem trgovine ljudima, piše bh. novinska agencija Patria.
Ovom prilikom postavljen je izlog ispred Katedrale u Sarajevu, u kojem su dva sata stajali glumci iz Bijeljine predstavljajući žive lutke koje simboliziraju žrtve trgovine ljudima.
Glavne poruke kampanje su prisilni rad, prosjačenje i podsticanje nadležnih organa na provođenje energičnijih istraga slučajeva trgovine ljudima.
Državni koordinator za borbu protiv trgovine ljudima Samir Rizvo rekao je da su za ovu kampanju odabrana tri oblika trgovine ljudima, i to seksualna eksploatacija, radna eksploatacija i organizovano prosjačenje. Ova tri oblika trgovine ljudima su najzastupljenija u BiH.
- Davanjem novca na ulici ne pomažete djeci i prosjacima, jer mali je broj slučajeva gdje se radi o stvarnom prosjačenju, uglavnom su to kriminalne aktivnosti i novac završava u rukama kriminalaca - kazao je Rizvo.
Direktor demokratizacije USAID-a Jay Singh nazvao je svaki oblik trgovine ljudima okrutnim, te rekao kako se time degradira osjećaj humanosti.
- Sretni smo što možemo da podržimo strategije koje je napravilo Ministarstvo sigurnosti i njihovo osoblje, da bi se okončali i na neki način ublažili problemi modernog ropstva i trgovine ljudima - kazao je Jay Singh
U sklopu kampanje prikazani su i kratki filmovi koji prikazuju razne oblike trgovine ljudima i nose snažnu poruku da naučimo prepoznati trgovinu ljudima da bismo je spriječili.