Članak

Vispak povećao udio izvoza u ukupnom prometu na 30 posto

Povećanje izvoza koje Vispak bilježi iz godine u godinu, daje dodatnu stabilnost i uvjet je za još snažniji razvoj kompanije u cjelini“, kaže menadžer Haris Salihbašić

Bosanskohercegovačka prehrambena industrija Vispak d.d. Visoko sa realizacijom na inozemnim tržištima od 8.860.000 KM od početka 2014. godine sa današnjim danom povećala je prihode od izvoza za 20 posto u odnosu na isti period lani. Time je udio izvoza u ukupnom prometu kompanije uvećan na 30 posto, prenosi bh. novinska agencija Patria. 

To praktično znači da su brandovi Zlatna džezva, Begova čorba, Tarhana,Tajna, Laganini, Club čokolada, i drugi, u uvjetima oštre konkurencije sa vodećim svjetskim kompanijama uspjeli se izboriti za dodatne pozicije, više prometa i bolju naklonost kupaca.

“Procjena je da bismo do kraja 2014. trebali ostvariti ukupan izvoz u iznosu od 11.000.000 KM, a što bi značilo nastavak trenda povećanja izvoza. Povećanje izvoza koje Vispak bilježi iz godine u godinu, daje dodatnu stabilnost i uvjet je za još snažniji razvoj kompanije u cjelini“, kazao je tom prilikom menadžer izvoza u kompaniji Vispak d.d. Visoko, Haris Salihbašić.

Standardno najbolje tržište je SAD. Zlatna džezva je uvrštena u maloprodajne lance najveće svjetske trgovinske mreže Walmart, a prodaja se obavlja i preko Amazon.com i Walmart.com. Slijedi tržište Hrvatske, a prave bosanske kafe Zlatne džezve se nakon Bosne i Hercegovine i SAD-a, popije najviše u ovoj susjednoj zemlji. Značajne rezultate Vispak u Hrvatskoj ima i u prodaji Club čokolada.

Dobri rezultati su ostvareni na tržištu Slovenije. Ove godine je uspostavljena poslovna saradnja sa Mercatorom Slovenije, a radi se i na ulistavanju Vispakovih proizvoda u maloprodajnim lancima Špar i Tuš u Sloveniji. Prva značajna isporuka čokolada i čajeva ove godine napravljena je i na tržištu Kosova.

„Sa jednim značajnim partnerom iz Hrvatske se radi na ostvarenju zajedničkog nastupa na tržištima Njemačke, Poljske, Češke, Austrije, Slovačke, Mađarske, Rumunije, Moldavije, Bugarske i Albanije. Cilj je da se iskoriste postojeći logistički i distributivni kanali. Istodobno se vode aktivnosti na uspostavljanju poslovne saradnje sa Rusijom. Intenziviran je također izvoz u Kanadu“, navodi Salihbašić.

Vispak izvozi u 22 zemlje svijeta na četiri kontinenta. Od decembra 2010. godine, Vispak je dio AS GROUP koja zapošljava 2.700 radnika i u okviru koje uz  Vispak d.d. Visoko posluju kompanije AS d.o.o. Jelah, Klas d.d. Sarajevo, Sprind d.d. Sarajevo, Mlin i pekara Ljubače, Napredak d.d Tešanj, Fortitudo d.o.o. Travnik, Vemal d.d. Tešanj. 

#Biznis