U redakciju novinske agencije Patria stigla je reakcija hotela Konak iz Konjica i direktora Seje Ćibe na tekst koji je objavljen povodom incidenta koji se dogodio u ovom hotelu prije četiri dana kada su gosti iz Holandije prema njihovim tvrdnjama doživjeli neprijatnosti sa osobljem.
- Pomenuti gosti hotela, holandski državljani, su isti dan u 14 sati stigli u naš hotel i smjestili se u apartman u potkrovlju hotela. Radilo se o bračnom paru sa dvoje djece. Inače, taj dan u hotelu su bile zauzete sve sobe. Pomenuti gosti su u apartmanu boravili od 14 do 20:30 sati nakon čega su izašli iz apartmana na donju terasu sa namjerom da večeraju. Gospođa Holanđanka je nakon večere i pijančenja uz vino i pivu na donjoj terasi, zatražila od konobara da joj se pojača funkcija klima uređaja te na istom poboljšao parametre kako bi boravak u apartmanu bio što ugodniji - navode iz hotela Konak.
Za čitaoce moramo napomenuti, navodi se u reakciji, da taj dan nijedan od gostiju nije imao primjedbe na usluge hotela i smještaja u sobama.
- Desetak minuta nakon što je konobar intervenisao oko klima uređaja u sobi u kojoj su boravili pomenuti gosti, gospođa je ponovo došla iz apartmana i počela urlikati i vrištati na osoblje hotela. Konobari su sa gospođom normalno razgovarali i pokušavali je smiriti. Konobari su u tom momentu dalje nastavili posluživati goste, kojih je u tom trenutku bila prepuna terasa. U trenutku kada je jedan od konobara sa tacnom prepunom pića u lijevoj ruci i tanjirom sa desertom u desnoj ruci služio goste, gospođa Holanđanka je istrčala na dio terase za konobarom i sa leđa istog povukla za lijevo rame unazad, usputno urlikajući i vičući. Prilikom povlačenja konobara unazad, srušila je tacnu punu pića na sebe – navodi se.
Kako tvrde iz hotela Konak, odmah su pozvali direktora hotela Seju Ćibu i obavijestili ga o incidentu koji se desio.
- Direktor je odmah stigao u hotel i pozvao policiju. Policija je uzela izjave od gostiju i osoblja, a također se raspitala kod ostalih gostiju o toku događaja. Nakon toga policija je obavila razgovor sa holandskim gostima i tek tada su gosti Holanđani izmirili račune večere i apartmana preuzeli svoje dokumente i napustili objekat.
Kako navode iz Konaka, do sada nisu imali ovakvo „bahato i neprimjereno ponašanje gostiju, niti bismo isto željeli dopustiti.“
- Usluge našeg hotela do sada su su konzumirali većinom strani gosti koji su zadovoljni našom uslugom o čemu govori i njihova ponovna posjeta.