Direktor Klasa Rusmir Hrvić ističe da bi se uspjelo u biznisu uvijek se svemu mora dati nova vrijednost koja bi trebalo kompaniju da učini konkurentnom na tržištu, piše novinska agencija Patria.
- Veoma je bitna ta naša bosanskohercegovačka odrednica. Nastojimo razvijati vrijednosti bogate riznice bosanskohercegovačkog nasljeđa, jer tradicija je u Bosni puno više od riječi, poručuje Hrvić.
U prošloj godini ukupan prihod Grupacije AS bio je oko 240 miliona. Uposleno je ukupno 2.800 radnika.
Najveći broj zaposlenih je u prehrambenom dijelu gdje radi 1.500 radnika i radnica, u tekstilnom više od 1.000, a u kompaniji Fortitudo u Travniku uskoro će biti otvoreno 200 novih radnih mjesta.
- AS GROUP najveći dio u ukupnom prometu sa 150 miliona KM ostvaruje proizvodnjom gotovih proizvoda. Oko 15 miliona KM ostvaruje se u tekstilnom dijelu, ostalih 75 miliona prometa realizira se putem prodaje trgovačke robe. Kompletan izvoz odnosi se na plasman vlastitih brandova na inozemna tržišta i dosegao je 15 miliona KM u prošloj godini, pojašnjava za Patriu Rusmir Hrvić.
Hrvić ističe da su planovi za budućnost veliki, te da se stalno širi prodaja na postojećim i otvaraju nova tržišta.
- Kupci na inozemnim tržištima, jednako kao i na domaćem, su prepoznali našu kompetentnost za bosansku kuhinju i bosansku kafu. Naše jufke, pite, somuni, zatim Bosanski lokum, baklave, hurmašice, ali i kafa Zlatna džezva i voda Oaza, sve češće nalaze kupce na novim tržištima.
Trenutno izvozimo na tržišta 25 zemalja svijeta, od bliže regije, zemalja EU i Istočne Evrope, preko tržišta Bliskog istoka, Sjeverne Amerike, pa do Dalekog istoka, kao što je tržište Japana, gdje smo nedavno plasirali 20 tona malina, navodi Hrvić, dodajući da su značajne količine malina izvezli i na veoma zahtjevno tursko tržište.
U planu je i otvaranje novih tržišta, Ujedinjeni Arapski Emirati i Katar.