Članak

Cesta Butila - Vlakovo povećava funkcionalnost u saobraćaju

Na ovom pravcu izgrađeni su vijadukt Bojnik koji je cijelom svojom dužinom lociran na pravcu i dva potputnjaka Osijek i Treševine.

Sarajevska obilaznica je dio budućeg trans evropskog koridora Vc, locirana na sjeverozapadu Sarajeva u dolini rijeke Bosne, a radovi na njenoj izgradnji su podijeljeni na lotove 1, 2 i 3. Euro-Asfalt d.o.o jedan je od izvođača radova na pomenutim lotovima, a Sarajevska obilaznica je Lot 3.

Poddionica Butila - Vlakovo, prema riječima Saida Džafića iz Euro-Asfalta (Lot 3a) je riješena kao autoput sa dvije odvojene kolovozne trake gdje se svaka sastoji od po dvije saobraćajne trake i to vozna i preticajna, za svaki smjer kretanja, i po jedna zaustavna traka urađena za prinudno zaustavljanje u svakoj kolovoznoj traci, prenosi bh. novinska agencija Patria.

- Poddionica Sarajevske obilaznice, Butila-Vlakovo, koja je duga 3.300 km, uspješno je završena u roku, a njenu funkcionalnost učesnici u saobraćaju već osjete. Lot 3A nastavlja se na Lot 1 neposredno ispred petlje Butila i pruža se jugozapadno do petlje Vlakovo. Bitan je iz razloga što ljudi koji idu prema Mostaru odnosno iz Mostara prema Zenici ne moraju ulaziti u Sarajevo. Sa njim imamo uvezanu cestu od Zenice do Tarčina i vjerovatno je bila ideja investitora da se taj segment uveže i da se rastereti gužva po Rajlovcu i Stupska petlja - kazao je Džafić. 

Na ovom pravcu izgrađeni su vijadukt Bojnik koji je cijelom svojom dužinom lociran na pravcu i dva potputnjaka Osijek i Treševine.

- Sama dionica bila je zahtjevna, jer se dobar dio dionice radio u plavnom području, što je zahtijevalo dodatnu pripremu terena i stvaranje uslova da se dalje nastavi sa izradom nasipa i kolovozne konstrukcije - kazao je Džafić te pojasnio na koji način se biraju materijali.

- Svi ugrađeni materijali bili su prethodno ispitani i odobreni od strane Nadzornog organa. U toku same ugradnje vršena su kontrolna ispitivanja, tako da je zadovoljeno ono što je propisano standardima i normama. Morali smo zadovoljiti standarde i norme koje su propisane za takve vrste objekata - kazao je Džafić. Postavljeni su i aluminijski paneli za zaštitu od buke.

- Projekat je rađen u periodu od avgusta 2013. do juna 2014. godine i na svu sreću bilo je više dobrog nego lošeg vremena, osim aprila i maja u vrijeme katastrofalnih poplava. Ali, uz jedan dobar pristup i organizaciju uspjeli smo završiti posao. Koordinacija je bila dobro postavljena i onda je to dobro išlo - pojasnio je Džafić.

#Biznis