Najjača bosanskohercegovačka prehrambena kompanija „AS“ pokrenut će vlastiti trgovački lanac, u kojem će prednost imati bh. domaći proizvodi. Ovo je u intervjuu za portal ekapija potvrdio Rusmir Hrvić, prvi čovjek AS grupacije, prenosi bh. novinska agencija Patria (NAP).
- Uzeli smo pod zakup tri objekta u kojima je ranije bio „Tuš“ . Naš cilj je imati 100 objekata. Trenutno u segmentu maloprodaje imamo 60 marketa – rekao je Hrvić.
- Naš krajnji cilj je pokretanje domaćeg maloprodajnog lanca radnog naziva BH. BAZAR, u kojem će svoje mjesto moći pronaći svi kvalitetni domaći proizvodi, bez ograničenja i bez dodatnih plaćanja posebnih pozicija, i bez problema sa kojima se susrećemo svi mi već duže vrijeme na domaćem tržištu. Borba za policu će se svesti na kvalitet branda i njegovu vrijednost na tržištu.
Proširivanje domaće mreže bh. trgovačkih lanaca, smatra Hrvić, bit će od velike koristi cijeloj domaćoj proizvodnji, ali i očuvanju postojećih i otvaranju novih radnih mjesta. Situacija sa trgovačkim lancima u BiH koja trenutno vlada u zemlji, zaključuje Hrvić, ozbiljan je problem, koji direktno ugrožava realni sktor u BiH i dugoročno uništiva ekonomsku supstancu domaćeg razvoja, prenosi Patria.