Prodaja Vispakove Zlatne džezve na tržištu SAD-a veća je u prvih devet mjeseci ove godine neko kompletna prodaja u 2014. godini, saopćeno je iz ove kompanije.
Uprava jednog od najpoznatijih bh. brendova objašnjava da je prodaja porasla na prvom mjestu zbog kvalitete Zlatne džezve, kao i marketinške kampanje koju Vispak provodi zajedno sa svojim partnerima na tržištu SAD-a, prenosi novinska agencija Patria.
Uspjehu Zlatne džezve na američkom tržištu doprinijela je prodaja u „etno shopovima“. Kafa se zatim 2013. našla na policama američkog Walmarta, najvećeg lanaca trgovina na svijetu, nakon čega je uvrštena i u ponudu Amazona, najveće svjetske internet trgovine.
Armin Hodžić, rukovodilac prodaje i marketinga Vispaka rekao je da su Zlatnu džezvu u SAD-u tražili najprije ljudi porijeklom sa naših prostora. Vremenom je Zlatna džezva kao sinonim za bosansku kafu postala zanimljiva mnogim Amerikancima, a najveće svjetske medijske kuće kao što su CNN i BBC predstavile su posebnost i užitak bosanske kafe kao nešto što se obavezno mora probati.
- Nekoliko američkih medija najavili su da će početkom 2016. ponovno snimati reportaže o bosanskoj kafi – rekao je Hodžić.
U cjelokupnom izvozu Zlatne džezve i dalje najznačajnije mjesto ima tržište SAD-a. Prave bosanske kafe poslije Bosne i Hercegovine najviše se popije u SAD-u, a potom u Hrvatskoj, zatim Sloveniji, Švedskoj, Njemačkoj, Austriji, Švicarskoj..., piše NAP.