Most na Savi kod Bosanske Gradiške nije prioritet na Transevropskoj transportnoj mreži, jer nije u kategoriji projekata od interesa Evropske unije na tačkama povezivanja sa susjednim zemljama, saopšteno je iz Delegacije Evropske unije u BiH.
Pomenuti most nalazi se na rezervnoj listi prioriteta i njegova izgradnja može da se očekuje tek nakon 2020. godine.
Ova informacija razočarala je mnoge u Republici Srpskoj i u BiH, a u SDS-u smatraju da je to još jedna potvrda da Vlada Srpske u proteklih 10 godina ulaže novac u besmislene projekte od kojih koristi imaju samo funkcioneri i preduzeća SNSD-a, javila je BNTV, prenosi novinska agencija Patria.
"U danu kada se Vlada Republike Srpske zadužuje za novih 60 miliona maraka, kako bi isplatila penzije, stiže potvrda da autoput Banja Luka- Bosanska Gradiška ostaje autoput u ništa, jer od izgradnje mosta na Savi nema ništa'', kaže šef Kluba poslanika SDS-a u Predstavničkom vijeću Parlamentarne skupštine BiH Aleksandra Pandurević i dodaje:
"Ovim se ne završava rasipanje budžetskog novca, jer je na kraju autoputa, koji je po izgrađenom kilometru vjerovatno najskuplji autoput u Evropi, a ispred mosta koji ne postoji, planirana izgradnja carinskog terminala. Krajem prošle godine Uprava za indirekto oporezivanje BiH sa preduzećem Niskogradnja iz Laktaša potpisala je ugovor o izgradnji tog terminala vrijedan 8,4 miliona maraka.
Očigledno je da je ranije uspostavljena praksa pljačke preko Uprave za indirektno oporezivanje nastavljana i nakon odlaska Kemala Čauševića. Akteri su isti samo se promijenio direktor Uprave.''