Zlatna džezva je brend koji je u kategoriji tradicionalnih kafa druga po lojalnosti potrošača u Sloveniji, a svoju je prepoznatljivost udvostručila na ovom tržištu u odnosu na prošlu godinu, rezultati su istraživanja tržišta nedavno provedenog u Sloveniji, prenosi novinska agencija Patria.
- Angažirali smo slovensku agenciju za istraživanje tržišta “Šager&Remec marketing d. o. o.” da nam pokuša dati uvid u trenutačno stanje, i bili smo i sami iznenađeni rezultatima. Po lojalnosti smo sa indeksom 57,4% drugi na ljestvici, a prepoznatljivost smo u odnosu na prošlu godini na ovom tržištu uvećali za 100%.
Kupci i ljubitelji prave bosanske kafe u Sloveniji su prepoznali naš kvalitet i poklonili nam povjerenje. Zlatna džezva se u Sloveniji nalazi trenutno na oko 1000 prodajnih mjesta. Ovo je veliki uspjeh Zlante džezve u Sloveniji i cijelog našeg tima u ovoj zemlji na čelu sa našim Tomijem Lednikom - riječi su Armina Hodžića rukovodioca marketinga i prodaje u kompaniji Vispak d.d. Visoko.
Zlatna džezva dostupna je u trgovačkima lancima Mercator, Spar, E.Leclerc, Jager, i nekoliko manjih privatnih trgovina na tržištu Slovenije.
Brand Zlatna džezva je u istraživanju iz 2014. godine dostigao 16,2% prepoznatljivosti imena, a istraživanje ove godine pokazalo je 34,7% prepoznatljivosti, što znači da se u periodu od novembra 2014. do augusta 2015. prepoznatljivost branda više nego udvostručila. Među svim kupcima kafe u Sloveniji Zlatnu džezvu po imenu poznaje već 38,9% ispitanika.
Razvoj kanala prodaje pratila je promocija bosanske kafe iz najveće džezve na svijetu širom Slovenije u gradovima kao što su Ljubljana, Maribor, Kopar, Velenje, a Slovence je dodatno fascinirala prošlogodišnja kampanja “Pit ćemo mi nju ako Bog da i u Brazilu”.