U toku 2014. godine Instituciji ombudsmena se obratilo ukupno 13.178 građana, navodi se u izvještaju ove institucije, prenosi bh. novinska agencija Patria.
Od ukupnog broja Instituciji ombudsmena zaprimila je 283 pismena podneska u kojima su građani tražili razna obavještenja, informacije i uputstva o njihovim problemima i pitanjima vezanim za ostvarivanje njihovih prava.
Osim toga, ombudsmeni i saradnici su ostvarili i 3.079 kontakata u kancelarijama kojima su građani na neposredan način obavljali razgovore sa ombudsmenima i saradnicima ombudsmena radi obrazloženja i razjašnjenja pojedinih slučajeva, dobijanja stručnih informacija, uputstava za daljnja postupanja u zaštiti njihovih prava.
Ostvareno je i 6.685 telefonskih kontakata u prijemnim kancelarijama. Tom prilikom je građanima pružana pomoć, savjetom, podrškom, davanjem odgovarajućih savjeta, informacija, obavještenja...