CK Kreativni direktor muške kolekcije, nagrađivani 50-godišnjak Italo Zucchelli iz Firence, zamislio je svoju zadnju reviju kao West Coast 'hoodie-style' kolekciju. Inspirisan palminim drvećem, motivom umjetnika Ed Ruscha iz Los Andjelesa, nazvao ju je Grafički talas vrućine (Graphic Heatwawe). Motiv koji podsjeća na surfing talas dominira na T-majicama modela koji izgledaju klonirani u svojim sandalama sa čarapama što je, do nedavno, predstavljalo najveći modni grijeh, piše bh. novinska agencija Patria.
Iako formalista sa fetišem za neobičnim materijalima, kao i svaki drugi dizajner, Zucchelli istovremeno uživa eksperimentisati u svim aspektima muške mode. To se bez većeg naprezanja vidi u CK muškoj kolekciji za 2016.
Da je Zucchelli ovog puta obuzet kružnim formama vidimo na dodacima oko struka koji izgledaju poput kaiša na hlačama koje samouvjereno nose CK modeli. Ovaj dodatak je vjerovatno podigao pokoju obrvu, pa čak i šokirao s obzirom da je Zucchelli poznat i kao minimalista u pristupu dizajnu.
U ovogodišnjoj CK kolekciji, Zucchelli je zadobio pažnju vjernih posjetilaca modnih revija bočnim, našivenim džepovima koji se, zahvaljujući velcro trakicama, mogu premještati kako vam drago. Ovim je pokazao svoju praktičnu crtu. Ipak, zahvaljujući jednobojnom pristupu i to u besmrtnim bijeloj, champagne, tamno plavoj i crnoj – djeluje kao da još uvijek nije spreman da odstupi od svoje suštine - minimalizma.
Kao i svaki modni dizajner, tako se i Zucchelli voli poigravati sa materijalima. Zahvaljujući mogućnostima koje pružaju nove tehnologije, za ovu kolekciju je napravio žakard of izblijeđenog denima, koji je dobio izgled jeansa iz '70-ih! U kombinaciji sa bijelom lepršavom T-majicom, Zucchelli je uspio zadržati ideju klasičnog muškog izgleda iz vremena Bruce Springsteena. Samo, ovaj izgled je sve samo ne retro. Kako mu to uspijeva?