Vispakov brand Zlatna džezva od danas ima svoje stikere na globalnoj mobilnoj mreži Viber. Provedba ovog projekta trajala je tri mjeseca, i to u saradnji sa agencijom UpTrend iz Sarajeva i Viberom, piše Patria.
“Ideja da prava bosanska kafa dobije svoje stikere je rođena u marketing timu Vispaka, a iz domaće agencije UpTrend Marketing Solutions su nam pomogli u komunikaciji sa Viberom, animiranim crtežima i u implementaciji ostalih zahtjevnih uslova ove mobilne mreže.
Cilj nam je bio da obradujemo naše lojalne potrošače Zlatne džezve pred novogodišnje praznike. Po prvim reakcijama, koje su zaista odlične, u tome smo izgleda i uspjeli. Od danas fanovi Zlatne džezve mogu na vrlo zanimljiv način pozvati prijatelje i drage osobe na druženje, razgovor, bosansku kafu koja predstavlja ritual u BiH.
Ovim smo ponudili jednu novu vrstu zabave za sve korisnike Vibera, i bosansku kafu približili mlađoj populaciji. U prvih par sati već imamo nekoliko hiljada instaliranih stikera “Džezva, džezva…’ na mobilne uređaje. Raduje činjenica da smo prvi brend iz kategorije kafe na tržištu Balkana koji je napravio saradnju sa Viberom, pojašnjava Armin Hodžić rukovodilac Sektora marketinga i prodaje u kompaniji Vispak d.d. Visoko.
Stikeri su trenutno dostupni za bh. tržište i mogu se besplatno preuzeti i instalirati na Viber mobilnoj aplikaciji.
Link za preuzimanje apliakcije: