Članak

Vispak u 2016. ostvario realizaciju 46 miliona KM, promovirana nova kokošija juha

Kokošija juha je već ove sedmice plasirana na tržište. Degustacije se očekuju u velikim marketima tokom mjeseca januara 2017. godine.

U Visokom je danas organizovana konferencija za medije na kojoj su izneseni preliminarni podaci o poslovanju ove kompanije u 2016. godini, i najavljen plasman nove kokošije juhe, i upriličeno premijerno prikazivanje reklamnog spota. Konferencija je otvorena recitacijom, a poslije i plesom petogodišnjeg Svena Sitnića i njegove partnerice Eme Duraković, članice DOLS scene Bosanskog narodnog pozorista Zenica koji su ujedno i zaštitna lica nove Vispak kokošije juhe.

Protekla 2016. godina za kompaniju Vispak je bila uspješna, a Zlatna džezva, jedan od najznačajnijih bh. brandova, u kategoriji lojanosti kupaca je zauzela prvo mjesto na tržištu BiH. Osim toga kompanija Vispak je svoju stratešku kompetentnost u bosanskoj kuhinji usmjerila na razvoj kategorije juha, a nedavno su otvorili vrata novoj kategoriji, instant juhe sa brandom Tako Lako, naveli su iz Vispaka.

- Ponosni smo na uspjeh Vispaka. AS GROUP je akvizirala ovu kompaniju u decembru 2010. sa tadašnjim godišnjim prihodom od oko 18 miliona KM. Šest godina kasnije očekivana realizacija Vispaka će biti 46 miliona KM. Prednjači Zlatna džezva, a slijede je Begova čorba, Tarhana, Tajna, Laganini, i drugi brandovi. Naši planovi i strategije su ostvareni. Bili smo sigurni da će se Vispakova komptencija za bosansku kuhinju i bosansku kafu prepoznati kako na domaćem, tako i inozemnim tržištima. Idemo dalje, potencijal je ogroman, a Vispak je tek na početku svoje uspješne priče - izjavio je Adis Hasaković ispred AS GROUP.

Na konferenciji su predstavljeni nova kokošija juha i televizijski spot u produkciji mladog Suada Baručije.

- Iza ovog projekta stoji Vispakov razvojni tim koji je uključivao istraživanje, razvoj, marketing, kao i sektor analize. Razvijali smo ovaj projekt interaktivno zajedno sa našim potrošačima i sa vrhunskim bosanskim kuharima iz Udruženja kuhara Bosne i Hercegovine. Zato, možemo slobodno kazati da se radi o novom Vispakovom proizvodu koji su odobrili i potrošači i kuharski eksperti. Kako bi nastavili taj put involviranja mladih u razvoj novih proizvoda, priliku smo dali mladom producentu iz Zenice, Suadu Baručiji koji je zaokružio ovu priču sa reklamnim spotom u kojem se pojavljuju zaštitna lica cijele kampanje, mlade nade umjetničkog plesa BiH - Sven Sitnić i Ema Duraković - kazala je Zerina Muco, brand menadžerica za kategoriju Bosanske kuhinje u kompaniji Vispak.

- Čast mi je i zadovoljstvo što sam radio na ovako velikom i značajnom projektu kompanije Vispak, i zahvalan sam na ukazanom povjerenju za implementaciju same ideje. Uspjeli smo ispričati cijelu priču u Bosni i Hercegovini, i zbog toga sam jako sretan. TV spot je sniman u Banjoj Luci, zaštitna lica nove kampanje su iz Zenice, a cijela ta priča se zaokružila na njenom izvoru - u Visokom. Ovo je dokaz da Bosna i Hercegovina može ponuditi kvalitetan proizvod iza kojeg stoji domaća snaga, što je jako bitno ne samo za ovu priču već za cijelu državu - izjavio je Suad Baručija.

Kokošija juha je već ove sedmice plasirana na tržište. Degustacije se očekuju u velikim marketima tokom mjeseca januara 2017. godine.

#Biznis