Klinički centar univerziteta u Sarajevu na čelu sa dr. Sebijom Izetbegović konačno je pokazao da ipak, makar malo, uvažava javnost, piše novinska agencija Patria.
Naime, poznato je da KCUS ne odgovara na upite novinara koji se njima ne svide, te se jednostavno ogluše, a o čemu svjedoči više pritužbi ombudsmanima. No, danas su, a nakon pisanja Patrije o tome kako se pacijenti s KCUS-a upućuju u JU Domovi zdravlja KS da isprintaju nalaz, reagirali i poslali svoj stav.
Istina nisu odgovorili na naša pitanja, ali su napisali da je „njihova obaveza da, u skladu sa ranije provedenom skupom informatizacijom, pacijentima elektronski pošaljemo njihove nalaze koji su urađeni u KCUS“.
- Lakše im je uzeti nalaz u pripadajućem Domu zdravlja i odmah posjetiti svog ljekara nego ponovo dolaziti u KCUS i čekati isprintane nalaze. Naravno, ako Dom zdravlja nema printer ili papir to svakako nije odgovornost KCUS. Navedeno je odavno praksa u zemljama gdje je provedena informatizacija. Ne radi se o uštedama nego o jednostavnom i funkcionalnom radu koji je rezultat i blagodat informatizacije – kazali su s KCUS-a.
No, nisu odgovorili kako je onda moguće da pacijenti pet puta idu na KCUS i nazad u Dom zdravlja. Kažu s KCUS-a nije njihov problem što Domovi zdravlja nemaju papira ili printera, a pacijente bi najmanje trebalo da bude briga to ko ima ili nema papira. Na raju krajeva plaće ljekarima daju upravo ti pacijenti i svi građani ove zemlje, a koji sve teže dolaze do kvalitetne zdravstvene zaštite.