(Patria) - Na održanom Social Media Summitu 18. i 19. maja koji okuplja regionalne lidere u društvenim mrežama dodijeljene su i nagrade najboljim po kategorijama.
Bh. kompanija Lutrija BiH dobitnik je DIGITAL CUP nagrade za influenser marketing kampanju „Ludi za lotom“. Direktor Lutrije BiH Edhem Pašukan istakao je da su prvi u državi realizovali kampanju s influenserima ovog obima.
„Ponosni smo na činjenicu da je Lutrija BiH prva u državi realizovala kampanju s influenserima ovog obima. Ne samo zbog rezultata koji su fenomenalni, nego i zbog činjenice da smo na vrijeme prepoznali promjene u ponašanju ciljnih skupina , kao i podmlađivanje korisnika naših usluga. U skladu s tim mijenjamo prodajne i komunikacijske strategije te pripremamo kompaniju za rad u digitalnoj budućnosti, svjesni da kompanije koje ne predvode trendove nemaju ni šansu da opstanu“, kazao je Pašukan.
Inače, DIGITAL CUP je strukovna nagrada koja se dodjeljuje kompanijama i brendovima za najkvalitetnije i najprofesionalnije digitalne kampanje u protekloj godini.
Direktor MITA Groupa Ejub Kučuk istakao je da je kampanja bila veoma izazovna s komunikacijskog i tehničkog aspekta.
„Ujediniti i koordinirati pet influensera sa dijametralno suprotnim načinima života i tržišnog komuniciranja, pripremiti kampanju za online i offline svijet, snimiti 5 TV spotova, moderirati stotine objava, hiljade komentara i reakcija, stalno analizirati nevjerovatne količine informacija i ostati dovoljno smiren da s osmijehom uđete u novi dan i predlažete nove ideje. Hvala Lutriji BiH na prilici da dokažemo znanje, žiriju na odabiru i MITA Group timu koji je sve ovo iznio fenomenalno. Druga nagrada i priznanje za rad u mjesec dana su dokaz posvećenosti ostvarenju zacrtanih ciljeva za klijente koje servisiramo“, istakao je Kučuk.