Kompanija Sejari reagirala je na medijske istupe privremenog upravitelja KJKP GRAS Harisa Gušića koji je optužio ovu firmu za "obaranje tendera". Reakciju firme Sejari prenosimo u cijelosti:
- U posljednje vrijeme, ponovo se neargumentovano proziva firma Sejari d.o.o. zbog navodnog obaranje tendera za nabavku vozila za KJKP GRAS Sarajevo. Bez dokumentovanih činjenica i argumenata Prinudni Upravnik KJKP GRAS u negativnom kontekstu spominje našu firmu nastojeći da za nastale probleme odgovornom predstavi našu kompaniju.
Na konferenciji za štampu, koju smo organizovali u decembru 2017. godine, jasno smo pokazali i objavili cjelokupan tok tenderskih procedura u KJKP GRAS i Ministarstvu za saobraćaj KS te na taj način dokazali o čemu je riječ. Koncizno i dokumentovano smo pokazali da mi kao firma ne „obaramo“ tendere, pošto se tenderski procesi ne poništavaju zbog žalbi već nekorektnosti pri raspisivanju istih.
Navedeno je još nekoliko potpuno netačnih informacija, kao npr. da se osam godina nisu sproveli tenderi, a mi smo KJKP GRAS u septembru 2012. godine isporučili minibuse kroz tendersku proceduru. Također, spominje se da firmi Sejari nije u interesu da KJKP GRAS kupi vozila i da zbog toga padaju tenderi. Nije nam jasno kako nama kao kompaniji kojoj je glavna djelatnost prodaja vozila i rezervnih dijelova, nije u interesu da postoji potencijalni kupac za 50 novih autobusa i minibusa, kako navodi gospodin Gušić i koji ima spreman novac za to.
Pored ovoga, ne ulazeći u zakonitost i nadležnost oslobađanja pravnih lica od obaveze primjene Zakona o javnim nabavkama, apsurdno je očekivati drugačije mišljenje Konkurencijskog vijeća od stava ekspertize na osnovu koje je donijeta Rješenjem Konkurencijskog vijeća BiH br. 01-01-26-172/05 od 27.12.2005. godine kojom se jasno ukazalo na karakteristike tržišta u gradskom prevozu u Kantonu Sarajevo. Stanje u Kantonu se od tada nije promijenilo niti je navedeno Rješenje ikada provedeno.
Ako želimo nove autobuse i minibuse u javnom prevozu, dovoljno je da se raspiše tender na kojem može ravnopravno učestvovati više firmi, da se omogući zdrava konkurencija i da građani Sarajeva konačno dobiju uslugu javnog prevoza koju zaslužuju.
Ili takav način odabira možda nekom nije u interesu...?