SARAJEVO, (Patria) - Novi proizvod kompanije AC Food iz Velike Kladuše premium kremni namaz od lješnjaka "Maza" našao se na policama oko 800 prodajnih mjesta u Bosni i Hercegovini, a uskoro će se prodavati i u nekim od poznatih inostranih trgovinskih lanaca. Riječ je o nekada dobro poznatom Agrokomercovom proizvodu ali sa unaprijeđenom recepturom.
Kako je istakao Edo Numić, direktor Direkcije za marketing i razvoj AS Holdinga tim domaćih i internacionalnih eksperata i tehnologa radio je na receptu za Mazu.
- Proizvod koji je sada u prodaji je 14. verzija namaza koliko je napravljeno u pokušaju da se dobije najbolji okus. Na kraju smo uspjeli napraviti proizvod koji nije sličan najprodavanijim nego je 30 ili 40 posto bolji od njih.
Maza je premium proizvod izrađen od sastojaka vrhunske kvalitete s visokim procentom lješnjaka i bez palminog ulja. Na tržištu će biti dostupan u pakovanjima sa 20 posto i 30 posto lješnjaka, te u crunchy verziji sa hrskavim kuglicama žitarica. Važno je istaći da "Maza" za razliku od drugih proizvoda iste klase sadrži 30 posto manje šećera.
Lejla Čorhodžić, direktorica prodaje, marketinga i razvoja AC Food, kazala je da su interesovanje za ovaj namaz pokazali inostrani prodajni lanci i da je AC Food već u pregovorima za izvoz na strana tržišta.
Poznati kuhar Nihad Mameledžija, koji je učestvovao u promociji "Maze", kazao je kako je ovaj proizvod dokaz da i BiH ima proizvode s kojima ravnopravno može konkurisati na svjetskom tržištu.
Pohvalio ja karakteristike "Maze", a posebno upotrebu pamukovog ulja koje je zdravije i zahvaljujući kojem se namaz lakše razmazuje.